Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

Heidelberg sledi svoji viziji, poslovni rezultati so še izboljšani z ustvarjenim dobičkom.
Podjetje Heidelberg po analizi poslovnih rezultatov poslovnih let 2016/2017 ugotavlja, da je poslovanje uspešnejše. Dobiček je glede na preteklo leto manjši zaradi stroškov razstavljanja na sejmu Drupa.

Izboljšani rezultati poslovanja predvsem drugega četrtletja kažejo, da je bila reorganizacija prava. Občutno se je povečala prodaja, kar za 100 milijonov evrov, torej na skupnih 586 milijonov. V preteklem letu je bila v enakem obdobju skupaj 599 milijonov evrov. Posledično se je povečal tudi dobiček. Prav zaradi Drupe je v polletju povpraševanje šest odstotkov večje, prav tako je za 19 odstotkov več naročil.

EBITDA in EBIT sta bila ob četrtletju višja v primerjavi s predhodnim letom. Po šestih mesecih sta bila zaradi uspešne prodaje okvirno 19 milijonov višja, če pa upoštevamo stroške prevzema evropske skupin PSG in udeležbe na sejmu Drupa, pa sta okvirno 10 milijonov evrov pod lansko ravnjo.

Torej EBITDA poslovni rezultat se je dejansko povečal na 44 milijonov evrov (prejšnje leto 33 milijonov). Trenutno poslovanje sledi strategiji in načrtom, kar po napovedih zagotavlja štiriodstotno letno rast.

Več informacij na www.heidelberg.com.