Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20170628 Heidelberg Docufy
Heidelberg se bo še naprej širil, pod motom »Heidelberg goes Digital! - Heidelberg se usmerja v digitalno!« so nedavno predstavili petletno vizijo.
Vodstvo podjetja Heidelberg je na novinarski konferenci predstavil petletno strategijo poslovanja. Pod motom »Heidelberg goes Digital! - Heidelberg se usmerja v digitalno!« se osredotoča na področje vodilnih tehnologij, digitalne transformacije in izjemne operativnosti. Predvsem se bo razvijalo področje rešitev izdelave embalaže in etiket, velik poudarek bo tudi na ponudbi sodobnih programskih rešitev in digitalizaciji obstoječih tiskarskih sistemov, ki bodo uporabnikom zagotovili prihodnost poslovanja.

Predstavili so tudi plan poslovanja v številkah, v katerem je načrtovana kontinuirana rast celotnega poslovanja skupine na okrog 3 milijarde Evrov letno. Posledično naj bi zrasel tudi dobiček Ebitda z 250 na 300 milijonov Evrov. Poslovno leto 2016/17 že beleži izid poslovanja več kot 2,5 milijard Evrov, kar trenutno pomeni dobiček v višini 179 milijonov Evrov oziroma dejanski dobiček v višini okrog 36 milijonov Evrov.

Heidelberg prevzel Docufy
Heidelberg sledi svoji strategiji poslovanja s prevzemi podjetjih za razvojem programskih rešitev Industrije 4.0. Med njimi je bilo nedavno prevzeto podjetje Docufy, ki se pretežno ukvarja z razvojem sistemov upravljanja večnivojske tehnične dokumentacije.

V svoji ponudbi imajo že razvite sistem vodenja proizvodnje s pomočjo digitalizirane tehnične dokumentacije, ki je na voljo vsem oddelkom specifične proizvodnje za več avtomatiziranega upravljanja te. V preteklem letu so dosegli poslovni izid prodaje v višini 6,5 milijona Evrov, trenutno zaposlujejo okvirno 80 delavcev.


Heidelberg prevzel tudi del poslovanja podjetja Fujifilm
Za regijo EMEA je podjetje Heidelberg nedavno prevezalo tudi del ponudbe podjetja Fujifilm, gre za portfelj lakov in podobnih grafičnih kemikalij. S prevzemom želijo podpreti ponudbo obstoječih grafičnih kemikalij s celovitimi paketi rešitev izdelave tiskarskih plošč.

Heidelbergova kratkoročna strategija je usmeritev v razvoj ponudb imenovanih Heidelberg Digital Technology (HDT) in Heidelberg Digital Business & Services (HDB). HDT pomeni podporo področju ploskega ofsetnega tiska, tiska etiket in tudi dodelave. HDB pa predstavlja program storitev, potrošnega materiala, rabljenih strojev, digitalnih tehnologij in vsega ostalega za celostno podporo grafične proizvodnje verige.

Prevzeta dejavnost trenutno predstavlja letni promet poslovanja v višini prodajo v višini 25 milijonov Evrov. Z integracijo omenjene ponudbe kemikalij v Heidelbergu želijo prevzeti tudi 10-odstoni tržni delež v Evropi. Kar zadeva oskrbe z lakirnimi sredstvi pa naj bi po besedah vodilnih postali en izmed pet največjih dobaviteljev. S prevzemom je skupina dobila tudi 70 novih sodelavcev.

Več informacij na www.heidelberg.com.