Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20171211 MitjaKosak
Tiskarji bodo svojo vlogo na trgu obdržali z vlaganjem v novosti in kombiniranjem marketinga s spletnimi projekti ter sočasnimi meritvami in dokazovanjem, da tisk vseeno prinaša več pozornosti kupcev kot denimo elektronska pošta, pravi Mitja iz podjetja Solos.
Mag. Mitja Košak, direktor marketinške agencije Solos, je predavatelj predmeta Tehnologije grafičnih procesov na Fakulteti za dizajn, digitalnega marketinga na Gea College ter svetovalec in mentor za področje marketinga v Razvojnem centru Novo mesto. Njegovo podjetje Solos, za katero velja, da ponuja ves marketing na enem mestu, pa ima poslanstvo pripravljati in izvajati poštene marketinške ponudbe, ki jih imajo ljudje radi in jim zaupajo. Podjetjem s svetovanjem, vodenjem in dejansko izvedbo pomagajo že od 1998. Več o Xeroxovem primeru dobre prakse si lahko preberete v aktualnem 6. izidu revije Grafičar!

Več v tiskanem delu