Evropska delovna sila na svojih delovnih mestih želi vpeljave inovativnih tehnologij in digitalnih rešitev.
Kot največjo izgubo časa zaposleni vidijo v e-pošti (41 odstotkov) in sestankih (37 odstotkov). Čas, ki ga porabijo za pot v službo, je, zanimivo, šele na 3. mestu (29 odstotkov). Kar 98 odstotkov vprašanih pa je navdušenih nad potencialom novih tehnologij, ki bi jim omogočile pametnejši način dela. To na primer vključuje hitrejši dostop do podatkov (44 odstotkov), možnost pogostejšega dela od doma (42 odstotkov) in zmanjšanje števila ponavljajočih se opravil (41 odstotkov).
Javier Diez-Aguirre, podpredsednik korporativnega marketinga pri podjetju Ricoh Europe je rezultate raziskave pokomentiral s sledečimi besedami: »Kar slišimo od zaposlenih zgolj odraža skrbi glede makroekonomske produktivnosti, ki pestijo vlade po celem svetu. Preveč delovnega dneva se porabi opravila in procese, ki bi bili lahko avtomatizirani ali poenostavljeni. Če bi ta čas sprostili, bi tehnologija zaposlenim omogočila, da delajo pametneje in se osredotočijo na delo, ki bi podjetju resnično prineslo dodano vrednost.«
»Tisti, ki sprejemajo poslovne odločitve, bi morali na stroške osnovnih procesov v podjetju pogledati celostno in dolgoročno. Zmanjšanje investicij lahko res sprosti kratkoročni kapital, vendar pa se vpeljava novih tehnologij, ki poskrbijo za večjo delovno učinkovitost, lahko na daljši rok pošteno obrestuje,« je še dodal Diez-Aguirre.
Raziskava navaja, da so zaposleni zaskrbljeni, da bo pomanjkanje investicij v nove tehnološke rešitve, podjetjem na dolgi rok povzročilo težave. 36 odstotkov jih je prepričanih, da bo njihovo podjetje propadlo v roku 5 let, če ne bodo investiralo v tehnologijo. Dodatno pa jih 46 odstotkov meni, da ima njihova konkurenca že tehnološko prednost.
Raziskava navaja, da so zaposleni zaskrbljeni, da bo pomanjkanje investicij v nove tehnološke rešitve, podjetjem na dolgi rok povzročilo težave. 36 odstotkov jih je prepričanih, da bo njihovo podjetje propadlo v roku 5 let, če ne bodo investiralo v tehnologijo. Dodatno pa jih 46 odstotkov meni, da ima njihova konkurenca že tehnološko prednost.
Več informacij na www.vibor.si.