Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

V Heidelbergu spodbujajo digitalizacijo celotne grafične industrije.
Podjetje Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) je začel poslovno leto 2018/2019 z rastjo prodaje in dobička. V prvem četrtletju (od 1. aprila do 30. junija letos) je vnos naročil zrasel za 6 odstotkov v skupni vrednost 665 milijonov evrov. Obseg naročil se je še posebej povečal zaradi sklenjenih naročniških pogodb za področje storitev in potrošniškega materiala. Tu dosega 18 odstotno večjo vrednost, to je 714 milijonov evrov, lani v enakem obdobju  je ta znašal 603 milijone.
 
V prvem četrtletju so bili že ustvarjeni dejanski prihodki iz zaključenih naročil, večina teh v petletnem naročniškem razmerju ustvarjajo redne periodične prihodke. Heidelberg se v letošnjem letu drži načrtovane poslovne strategije in dosega rast prihodkov za 9 odstotkov, v skupnem 541 milijonov evrov kljub vplivu nestabilnega valutnega trga. V skupini ocenjujejo, da bi bila ta rast ob stabilni valuti 11-odstotna.
 
V skupini še navajajo, da so nad interesom naročniškega poslovanja pozitivno presenečeni, pričakovanja so še posebej presežena na področju digitalnih sistemov za tisk embalaže. Tudi v bodoče bodo v Heidelbergu spodbujali digitalizacijo celotne grafične industrije. Razvoj novih poslovnih modelov poteka v skladu z načrtom, za uveljavitev teh bo na začetku pač manj prihodkov prodaje, je povedal Rainer Hundsdörfer, izvršni direktor Heidelberga.

Več informacij na www.heidelberg.com.