Adobe prevzel B2B-tržnega specialista Marketo

20181004 AdobePlusMarketo
Adobe s podjetjem Marketo prevzema avtomatizirane rešitve B2B-trženja.
Adobe po napovedih investira velika finančna sredstva s prevzemom podjetja Marketo, s čimer bo nadgradil oziroma razvil storitveni koncept Experience Cloud. Podjetje Marketo je kalifornijski specialist (ZDA) na področju razvoja marketinških avtomatiziranih rešitev (ang. Marketing-Automation) v oblaku za poslovno področje B2B.

Podjetje Marketo je s svojimi B2B-trženjskimi rešitvami posebno zato, ker v te integrira funkcije trženjskega načrtovanja, strategije, sledenja učinkovitosti in analiz. Ima več kot 5000 odjemalcev, njihova trženjska platforma pa bo odslej integriran del koncepta Adobe Experience Cloud. Podjetje Marketo svojo trženjsko platformo razvija s 500 poslovnimi partnerji in skupnostjo tržnikov, ki šteje 65.000 članov. njihove rešitve so vse podprte za poslovanje v oblaku (SaaS).

Omenjena integracija bo uporabnikom Adobeovih rešitev omogočala številne nove funkcije, kot so izdelava celostnih trženjskih poročil, vsebin, personalizacija, promocija in upravljanje trženja. Uporanbiki B2B-polsovnih funkcij bodo lahko celo izdelovali različne trženjske strategije.

Več informacij na www.adobe.com in www.marketo.com.