Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20190812 Heidelberg
Podjetje Heidelberg beleži slabo prvo četrtletje poslovanja.
Zaradi vse večje gospodarske negotovosti je družba Heidelberger v prvem četrtletju 2019/2020 (od 1. aprila do 30. junija 2019) zabeležila upad prodaje s 541 milijonov na 502 milijona evrov. Poslovanje je bilo po obdavčitvi prihodkov zaključeno z -31  milijoni evrov (leto prej s -15 milijoni evrov). Kot so sporočili iz družbe, so bili že sproženi ukrepi za povečanje likvidnosti in varovanja dobičkonosnosti.

Glede na šibko prvo četrtletje ukrepi za izboljšanje poslovanja vključujejo tudi kratkoročne instrumente prilagojenega poslovanja, kot so časovni konti in krajši delovniki. Poleg tega podjetje Heidelberger preverja smotrnost svojih načrtovanih naložb za to in prihodnje proračunsko leto. Menijo, da morajo te ustrezno zmanjšati za približno 20 milijonov evrov.
 
Podjetje še naprej vidi pripadnost programu razvoja rešitev digitalnega tiska Primefire, ki je doslej prodal osem sistemov. Po napovedih Heidelberga iščejo strateškega partnerja posebej za to področje s podobnimi interesi in dodatnimi znanji s tega področja razvoja. Predvsem jih zanimajo partnerji z lastnim razvojem brizgalnih glav in barvil.


Po navedbah Heidelberga je drugo četrtletje bolj optimistično, razmere glede naročil so se znatno izboljšale. Zaradi tega v Heidelbergu še vedno pričakujejo obseg končne prodaje na ravni predhodnega leta. Po obdavčenju poslovnega izida pričakujejo pozitivno ničlo proračunskega leta 2019/2020.


Več informacij na www.heidelberg.com.