Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

Oddelka Sheetfed in Webfed sta organizacijsko združena.
V prvi polovici leta 2020 je skupina Bobst v svojem poslovanju opazila velik upad prodaje. Švicarska družba je v prvih šestih mesecih dosegla 523,8 milijona CHF prodaje, kar je 28,9 odstotkov manj v primerjavi s prvo polovico lanskega leta (736,8 milijona CHF).

Manjša prodaja je deloma posledica manjšega izostanka naročil na začetku leta, pa tudi zaradi manj naročil med krizo koronavirusa. Predvsem je na poslovanje negativno vplivala zapora gospodarstva, večino strojnih inštalacij in servisnih storitev načrtovanih za drugo četrtletje 2020 zaradi prepovedi potovanj ni bilo mogoče izvesti po načrtih.

Bobstov operativni poslovni izid (EBIT) se je znižal na -25,1 milijona CHF, lani je ta znašal v enakem obdobju 14,8 milijona CHF. Neto poslovni izid se je zmanjšal s 7,4 milijona CHF preteklega leta na -30,0 milijona CHF. Bodoča naročila so padla za 21 odstotkov, glede na preteklo leto je 10 odstotkov manj naročil.

Kot ukrep za znižanje stroškov so v podjetju Bobst združili dve poslovni področji Webfed in Sheetfed. Vodenje skupine se je zmanjšalo s pet na štiri člane. Stephan März, ki je že odgovoren za oddelek Webfed, bo vodil novo poslovno enoto. Julien Laran bo še naprej vodil poslovno enoto storitev. Kljub obstoječim negotovostim skupina pričakuje, da se bodo njeni rezultati v drugi polovici leta 2020 izboljšali, seveda pa bodo rezultati zagotovo nižji v primerjavi z letom 2019.

Več informacij na www.bobst.com.