Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Oddelek za proizvodnjo formatnih ofsetnih strojev je pomembno prispeval k rasti prodaje skupine Koenig & Bauer. (vir: Koenig & Bauer/Jan Gutzeit)
Proizvajalec tiskarskih strojev Koenig & Bauer je v tretjem četrtletju 2022 v primerjavi z enakim četrtletjem preteklega leta povečal prodajo za 6,7 ​​odstotka na skupno 313,9 milijona evrov. V primerjavi s prvima dvema četrtletjema letošnjega leta je bila rast v skupini še močnejša z 31,7- oziroma 23,9-odstotno rastjo. Po besedah ​​Koenig & Bauer-ja sta k temu največ prispevala segmenta Sheetfed (formatni ploski tisk) in Digital & Webfed (digitalni in neskončni tisk).

#koenigbauer #ebit #poslovniizid

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Koenig & Bauer z novo digitalno ponudbo vzpostavlja nova poslovna področja.
Z novim oddelkom za digitalno preobrazbo v celotni skupini Koenig & Bauer želi spodbujati razvoj novih poslovnih modelov in digitalnih rešitev vzdolž celotnega življenjskega cikla tiskovin. S tem stranke želijo podpreti povsod, kjer lahko z novimi digitalnimi rešitvami postanejo še bolj dobičkonosne.

#koenigbauer #digitalizacija #digitalnatransformacija #digitalnapreobrazba #umetnainteligenca

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Aurelius od Sappija prevzema tri papirnice, ki skupaj ustvarijo več kot milijardo evrov letne prodaje.
Skupina Aurelius je napovedala prevzem treh evropskih papirnic družbe Sappi. V poslovnem letu 2022 naj bi te dosegle skupno prodajo v višini več kot milijardo evrov. Prevzem naj bi bil predvidoma zaključen v prvem četrtletju leta 2023 in ga morajo odobriti še pristojni organi za konkurenco in regulativni organi.

#sappi #aurelius #prevzem

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Analitika tiskarnam omogoča vpogled v stanje proizvodnje in s tem povečati njeno učinkovitosti.
Podatki so znanje. Znanje je moč. Uporabite svoje in naredite več z manj. Vaši tiskarski procesi lahko ustvarijo ogromne količine podatkov, ki pa vam ne dajejo resnično uporabnega vpogleda v poslovanje. Zato je pogosto težko analizirati pravi vzrok težav, kot sta nizka izkoriščenost tiskalnika in slaba kakovost izpisa. Poleg tega se bodo proizvodne ekipe brez tovrstnega podatkovnega vpogleda v realnem času počasneje odzivale na nepredvidene izpade ali dogodke, ki upočasnjujejo proizvodnjo. Pomanjkanje informacij o proizvodnji tiska v realnem času lahko zmanjša dobičkonosnost poslovanja in zviša proizvodne stroške.

#efi #iq #analitika #statistika

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Najmanj trije razlogi so, zakaj naj se tiskarji oglašujejo.
Če želite najti nove stranke, se morate predstaviti, predstaviti kot tiskar, ponudnik tiskarskih, grafičnih, oblikovnih in drugih storitev. Minili so časi, ko so kupci sami prihajali v podjetje oziroma tiskarno in naročali tiskovine. Te že dolgo niso več zagotovljen uspeh, tiskarne in podjetja na splošno morajo aktivno iskati nove stranke in biti v realnem in virtualnem svetu vidni. Čarobna beseda za to je marketing. Tisti, ki se oglašujejo, samozavestno pokažejo prednosti lastnega podjetja in opozorijo nase, posredno tudi na inovativnost. Toda zakaj bi se tiskarji ukvarjali s tem?

#promocija #marketing #vkljucenost #social

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Hp je sklenil enega večjih poslov doslej.
Podjetje ePac Flexible Packaging je investiralo v 50 novih digitalnih tiskarskih strojev HP Indigo, ki jih bodo namestili na svojih 36 obstoječih in novih lokacijah po vsem svetu. Investicija je del tekočega načrta globalne širitve podjetja, to je tudi največji posel za HP Indigo doslej.

#hp #indigo #epac