Poslovanje

Je poročanje o embalaži izdani na trg obvezno?

20180302 embalaza
Evidenco o embalaži morajo po novem voditi tudi proizvajalci plastičnih nosilnih vrečk.
Po novi Uredbi o embalaži in odpadni embalaži je poročanje o embalaži, dani na trg, obvezno tudi za podjetja, ki na letni ravni na trg dajo manj kot 15 ton embalaže. Kot pravijo na Ministrstvu za okolje in prostor, to velja za vse osebe, ki opravljajo določeno dejavnost, ne glede na to, ali gre za osnovno ali za dopolnilno dejavnost.

Preberi več

Heidelberg Subscription: Nov tržni model


Pay per Use - sodobna tržna oblika poslovanja.
Z novo poslovno strategijo podjetje Heidelberg ponuja celostno podporo na področju tiskarskih strojev, programske opreme, storitev in potrošnega materiala. Gre za koncept trženja na način »plačaj kot porabiš – Pay per Use«, kar pomeni, da s Hedielbergom naročniki sklenejo celosten najem opreme in vsega pripadajočega, plačajo zgolj stroške produkcije, torej število izdelanih odtisov/izpisov. Sistemi ostanejo v lasti Heidelberga.

Preberi več

GDPR – ste pripravljeni?

20180226 gdpr
Strožji predpisi o varstvu podatkov, ki jih prinaša GDPR, naj bi sicer državljanom omogočili več nadzora nad njihovimi podatki, podjetjem pa enake konkurenčne pogoje.
Konec maja 2018 v veljavo vstopa nova uredba EU za varstvo osebnih podatkov, GDPR, ki vpeljuje številne novosti. Prinaša sledljivost med celotnim življenjskim tokom podatka, zagotavlja večjo varnost podatkov, posamezniku pa daje pravico do izbire glede privolitve v hranjenje in obdelavo njegovih osebnih podatkov. Zato morajo tudi podjetja uskladiti svoje poslovanje z uredbo GDPR in uvesti precej novosti.

Preberi več

Z remarketingom do več dobička

20180212 remarketing
Remarketing nagovarja javnost ob pravem trenutku.
Ko je pred slabimi petimi leti Facebook prvič omogočil funkcijo ponovnega tržnega ciljanja (angl. retargeting) oziroma ponovnega trženja (angl. remarketing), se je oglaševanje na največjem družbenem omrežju začelo drastično spreminjati. Naročniki so opazili, da stroški na pridobljenega kupca strmo padajo, uspešnost drugih spletnih oglaševanj v povezavi s ponovnim trženjem na Facebooku pa se izboljšuje. Z njim je možno povezati tudi sodobne personalizirane aplikacije tiska. Kaj je remarketing si preberite v aktualne izidu revije Grafičar!

Preberi več

Davčne spremembe v 2018

20180103 davki 2018
Katere davčne spremembe nas čakajo v letu 2018? Vlada je spremenila štiri zakone, ključna je novela zakona o dohodnini. Ta med drugim prinaša davčno razbremenitev zaposlenih, ki so napoteni na delo v drugo državo. Drugače bodo poslovali tudi normiranci, božičnice in prihodki študentov pa bodo manj obdavčeni.

Preberi več

Xerox & SOLOS: Uspešne marketniške akcije

20171211 MitjaKosak
Tiskarji bodo svojo vlogo na trgu obdržali z vlaganjem v novosti in kombiniranjem marketinga s spletnimi projekti ter sočasnimi meritvami in dokazovanjem, da tisk vseeno prinaša več pozornosti kupcev kot denimo elektronska pošta, pravi Mitja iz podjetja Solos.
Mag. Mitja Košak, direktor marketinške agencije Solos, je predavatelj predmeta Tehnologije grafičnih procesov na Fakulteti za dizajn, digitalnega marketinga na Gea College ter svetovalec in mentor za področje marketinga v Razvojnem centru Novo mesto. Njegovo podjetje Solos, za katero velja, da ponuja ves marketing na enem mestu, pa ima poslanstvo pripravljati in izvajati poštene marketinške ponudbe, ki jih imajo ljudje radi in jim zaupajo. Podjetjem s svetovanjem, vodenjem in dejansko izvedbo pomagajo že od 1998. Več o Xeroxovem primeru dobre prakse si lahko preberete v aktualnem 6. izidu revije Grafičar!

Preberi več