Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20170808 follmann disece lakirno sredstvo
Predvsem v kozmetični industriji se vse bolj uveljavlja dišeča embalaža (na sliki mikroskopski posnetek dišečega lakirnega sredstva Follmann-Folco-Scent).
Poleg optične zaznave, danes embalaža v prodajni namen ponuja tudi zaznavo na otip in vonj. Veččutno trženje se vse bolj uveljavlja na številnih področjih in je v celoti zasnovani na trenutnem čutnem dojemanju. V ta namen je za embalažno industrijo skupina Follmann razvila novo dišeče lakirno sredstvo Follmann-Folco-Scent.

Novo lakirno sredstvo Follmann-Folco-Scent je zasnovano tako, da je na dotik oziroma drgnjenje občutljivo, pri čemer se sprostijo mikrokapsule z vsebnostjo dišave. Dišave so lahko različne, kar se definirana pri samem naročilu lakirnega sredstva, pravijo v podjetju Pollmann. Sredstvo lahko apliciramo v različnih tehnikah tiska: ploski in rotacijski ofsetni, flekso in sito.

Novo lakirno sredstvo daje nove možnosti oblikovanja in tiska, dodaja predvsem vrednost tiskovin. Ena izvirnih aplikacij je denimo koledar, pri katerem ima vsaka stran meseca specifičen prepoznavni vonj.

Več informacij na www.follmann.com.