Oblikovalsko tipografska hišo Fontsmith je ustanovil Jason Smith leta 1997 in je v svetu poznana po ekskluzivnih in modificiranih tipografijah, ki so jih uporabljale številne uveljavljene blagovne znamke, med katerimi so: BBC, British Gas, Colgate, ING in denimo Lloyds Bank. Za številne družine pisav so prejeli tudi nagrade, kot je denimo European Design Awards 2018 in 2019 za pisavo FS Irwin in FS Neruda; ali pa nagrada Print and Typography and Lettering Award za pisavo FS Siena v letu 2017.
Agencija Fontsmith se je v zadnjem času intenzivno ukvarjala tudi s tehnologijo variabilnih pisav, v juniju 2019 so javno objavili logotip na variabilni osnovi za kampanjo oglaševalske skupine WPP iz Amsterdama (Nizozemska). Interaktivni logotip je nastal v sodelovanju s svetovalno agencijo za skrbništvo blagovnih znamk VBAT. Interaktivna spletna stran Microsite z uporabo variabilnih pisav Fontsmith po mnenju Monotype-a velja za pionirsko novost v industriji tipografiji.
Interaktivni logotip, ki je nastal v sodelovanju s svetovalno agencijo za skrbništvo blagovnih znamk VBAT.
Fontsmith-pisave kot del knjižnice Monotype
Fontsmith-kreacije, kamor spadajo pisave FS Albert, FS Brabo, FS Industrie, FS Meridian, FS Millbank in FS Untitled bodo odslej del ponudbe Monotype Enterprise-Font in tako na voljo na portalu MyFonts.com. Omenjena ponudba Enterprise-Font oblikovalcem omogoča uporabo okvirno 14.000 pisav neposredno iz sistema v oblaku. Vključuje tudi upravljanje, licenciranje in možnost uporabe teh širše v omrežju več podjetij oziroma poslovnih partnerjev oblikovalcev.
Več informacij na www.monotype.com in www.fontsmith.com.