Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
HP je objavil, da njegove storitve za upravljanje tiskanja še najprej beležijo hitro uveljavljanje. Nove strokovne raziskave prav tako kažejo, da so HP-jeve storitve za upravljanje tiskanja ključnega pomena pri zniževanju stroškov v podjetjih, dvigu storilnosti in zmanjševanju vpliva na okolje.

Storitve HP Managed Print Services preoblikujejo poslovne procese z optimizacijo poslovne infrastrukture za upodabljanje in tiskanje, z učinkovitim upravljanjem okolja za upodabljanje in tisk ter z izboljšanjem in poenostavitvijo dokumentnih delovnih tokov. HP je bil v nedavni raziskavi družbe IDC z naslovom »Managed Print Services - Global Market and Provider Analysis« imenovan za vodilnega ponudnika.(1) Med vključenimi ponudniki rešitev za tiskanje je imel največji delež sklenjenih dogovorov o upravljanju tiskalniških storitev.(2)

»HP je na temelju svoje dediščine razširil zmogljivosti, da bi okrepil ponudbo na trgu storitev za upravljanje tiskanja. Še najprej smo uspešni na rastočem trgu tovrstnih storitev, pri čemer presegamo pričakovanja,« je dejal Vyomesh Joshi, izvršni podpredsednik HP-jeve skupine za upodabljanje in tiskanje. »Naši nedavni uspehi so trden dokaz uspešnosti HP-jeve strategije grajenja dolgoročnih pogodbenih odnosov z največjimi svetovnimi podjetji in vodstva pri transformaciji digitalnega tiska.«

IDC-jevo poročilo je zadnje iz serije neodvisnih raziskav, ki ugotavljajo HP-jevo vodilno vlogo na trgu rešitev za upravljanje tiskanja. Med ostalimi je mogoče najti še Gartnerjevo poročilo 2009 Magic Quadrant for MPS(3), kjer so HP postavili v kvadrant vodilnih ponudnikov, in napoved 2009 MPS Market Forecast(4) družbe Photizo Group, v kateri je bil HP prav tako imenovan za vodilno podjetje na svetu.

»IDC-jeva raziskava, skupaj s podobnimi poročili, ki so HP imenovala za vodilnega ponudnika dokazuje, da HP ostaja najboljša izbira za stranke, ko vlagajo v storitve za upravljanje tiskanja in ko iščejo nove načine za zniževanje stroškov ter izboljšanje storilnosti,« je povedal Bruce Dahlgren, višji podpredsednik HP-jeve skupine za upodabljanje in tiskanje. »Prepričani smo, da obsežna ponudba izdelkov, prednosti na področju omrežnih rešitev in storitev ter vrhunsko strokovno znanje postavljajo HP na vodilno mesto. Stranke pri iskanju zaupanja vrednega partnerja pri storitvah za upravljanje tiskanja še najprej izbirajo HP.«

HP je nedavno objavil ustanovitev globalne poslovne enote Managed Enterprise Solutions (MES), ki jo vodi Bruce Dahlgren in ki deluje znotraj skupine za uporabljanje in tiskanje (Imaging and Printing Group, IPG). Prav tako je razširil zavezništvo s Canonom, izboljšal programe, strojno opremo ter rešitve za prodajni kanal, predstavil program HP Payback Printing Campaing ter izvedel največjo predstavitev rešitev za tiskalniške delovne tokove v zgodovini.

IDC-jeva prva tako obsežna raziskava o storitvah za upravljanje tiskanja je zajela 10 držav iz štirih svetovnih regij - Združenih držav, zahodne Evrope, Azije-Pacifika in Latinske Amerike. Analiza je pokazala, da je nižanje stroškov glavni motivator za uvajanje storitev MPS, temu pa sledijo prizadevanja za optimizacijo infrastrukture ter okoljska vzdržnost. Med preučevanimi motivatorji so bili tudi zakonodajna skladnost, zagotavljanje varnosti, shranjevanje papirnih dokumentov, preoblikovanje poslovnih procesov, prevzemi in združitve ter razširitev dogovorov o storitvah.

O podjetju HP
HP ustvarja nove možnosti za razvoj tehnologije, ki pomembno vpliva na ljudi, podjetja, vlade in družbo. HP kot največje tehnološko podjetje na svetu povezuje ponudbo za reševanje izzivov strank, ki zajema tiskanje, osebno računalništvo, programsko opremo, storitve in IT-infrastrukturo. Več informacij o podjetju HP (NYSE: HPQ) je na voljo na naslovu http://www.hp.com.


1 Raziskava IDC Multiclient Study, MPS Global Market & Provider Analysis, september 2009. V raziskavi so storitve za upravljanje tiskanja definirane kot eno- ali večletni dogovori z zunanjim ponudnikom upravljanja nabora eno- ali večfunkcijskih naprav. Ti dogovori morajo vsebovati storitve z dodano vrednostjo, ki presegajo popravila in obnavljanje potrošnega materiala. Storitve z dodano vrednostjo vključujejo namestitvene storitve (za tiskalnike, bralnike in večfunkcijske naprave ter drugo), upravljanje življenjskega cikla teh naprav, nadzor in poročanje o uporabi naprav za tiskanje, zagotavljanje pomoči končnim uporabnikom, podporno osebje, ki nudi podporo napravam in uporabnikom na lokaciji organizacije, nudenje naprav, ki so v lasti ponudnika storitev, in svetovalne ter implementacijske rešitve za dokumentno infrastrukturo, produkcijo, delovni tok ali bolj učinkovite dokumentno zahtevne poslovne procese.
2 Ugotovitve veljajo samo za udeležence v vzorcu.
3 Gartner, »Magic Quadrant for Managed Print Services Worldwide,« K. Weilerstein, et al., 24. avgust 2009.
4 Temelji na deležu prihodkov med vsemi globalnimi ponudniki storitev za upravljanje tiskanja v letu 2008.