Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Canon predstavil prve rezultate raziskave o učinkih ekonomske krize na tiskarsko industrijo.

 

  • Raziskava je pokazala, da mnogo ponudnikov tiskarskih storitev brez digitalnega tiska ne bi preživelo krize. Preživela podjetja so zdaj bolje pripravljena na prihodnost.
  • Ob koncu 2009 so bili tiskarji optimistični glede prihodnosti panoge.
  • Tiskarji, ki so se usmerili v tisk širokega formata, so bili še posebej uspešni, saj ta trg raste.
  • Gre za tretjo raziskavo, ki jo je naročil Canon Europe, izvedel pa profesor Frank Romano s svojo skupino diplomantov s Tehnološkega inštituta Rochester.

Canon Europe je predstavil glavne trende, ki jih razkriva raziskava med ponudniki tiskarskih storitev in panožnimi strokovnjaki o učinkih recesije na tiskarsko industrijo.

Raziskavo, tretjo, ki jo je naročil Canon Europe, je izvedel profesor Frank Romano in skupina diplomantov Tehnološkega inštituta v Rochestu v ZDA. Ta odstira trenutno stanje tiskarske industrije. Rezultati prejšnjih Canonovih raziskav »Insight« o prihodnosti digitalnega tiska in reprografskih oddelkov so bili objavljeni maja 2008 oziroma maja 2009.

V tretji raziskavi je Romanova ekipa anketirala 840 tiskarjev, kar je največ doslej. 65,5 odstotka jih prihaja iz Zahodne Evrope. Vzorec je vseboval 383 od 464 anketiranih v raziskavi iz leta 2008, preostalih 81 pa se je združilo ali pa prenehalo poslovati.

Končni rezultati raziskave bodo objavljeni maja 2010. Ključna spoznanja raziskave prikazujejo, kako pomembna za preživetje profesionalnih tiskarjev je usmeritev v digitalni tisk in kako bo ta v času po krizi pomemben za iskanje novih priložnosti in spopadanje z novimi izzivi:

1. V zadnjem četrtletju 2008, ko so tržniki oklestili proračune za tisk, so bili tiskarji prisiljeni premisliti vse plati svojega poslovanja in implementirati izboljšane produkcijske metode, da bi bolje izkoristili svoje zaposlene in znižali stroške. Na zmanjšano število serij so bili najbolje pripravljeni tisti, ki so implementirali digitalni tisk. Izključno ofsetni tiskarji, še posebej pa tisti s starejšimi generacijami ofsetnih tiskalnih strojev, niso bili pripravljeni in zato niso uspeli odgovoriti na spreminjajoče se potrebe. V procesu prilagajanja tiskarjev je prodaja digitalnih naprav v letu 2009 občutno prehitela prodajo drugih tiskalnikov. Raziskava je pokazala, da so se prihodki iz ofsetnega litografskega tiska v Zahodni Evropi leta 2009 (v primerjavi z 2008) zmanjšali za 18,1 odstotka, prihodki digitalnega tiska (laserski in brizgalni) pa so se povečali za 27,2 odstotka.

2. Za potrebe raziskave so v digitalni tisk uvrstili tako dokumentne tiskalnike kot tudi brizgalne tiskalnike velikega formata, saj se je izkazalo, da so v času krize prav ti imeli veliko zaslug za boljše poslovanje. Kar 86 odstotkov vprašanih je izjavilo, da jim je tiskanje gradiv velikega formata pomagalo preživeti recesijo. Komercialni tiskarji, ki so se prej izogibali velikemu formatu zaradi nišnosti trga, so zdaj odkrili rastoč trg oglasnih panojev in drugih prikaznih izdelkov ter nov tržni segment za tisk na tkanine, platno in druge materiale.

3. Eden ključnih elementov preživetja med recesijo je bila vodilna vloga na trgu. Podjetja, ki so vodila okrevanje trga, so dokazala, da osredotočenost na ključne trge (kjer je bilo mogoče dodati vrednost) in ponudba večpredstavnih storitev (za razlikovanje od tekmecev) zagotavljata dolgoročno preživetje.

4. Kljub sprva temačnim napovedim so tiskarji ob koncu leta 2009 izražali optimizem nad letom 2010 in prihodnostjo. Ta optimizem bi lahko temeljil na dejstvu, da je več kot polovica podjetij z možnostjo digitalnega tiska izboljšala prihodke in dobiček v letu 2009 v primerjavi z letom 2008.



Mark Lawn, vodja trženja programa profesionalnih tiskarskih rešitev za Evropo v Canonu Europe, je ob tem dejal: »Tako kot pri drugih raziskavah Canonovo sponzorstvo te raziskave dokazuje našo odločenost gojiti dolgoročne odnose z našimi strankami, pri tem pa jim pomagati sprejemati odločitve o lastni prihodnosti.«

»Po izzivih, s katerimi se je tiskarska industrija soočala v zadnjem letu, je spodbudno videti, da tiskarji z optimizmom zrejo na svojo prihodnost. Raziskava je jasno pokazala, da so podjetja, ki z digitalno tehnologijo ponujajo storitve z dodano vrednostjo, v boljšem položaju za izkoriščanje trga v razvoju. Digitalni tisk je postal osnovni gradnik vsakega uspešnega produkcijskega okolja. Zaradi hitrosti, s katero se poslovno okolje spreminja, odločitev za uvajanje digitalnega tiska za tiskarje ne more biti več pod vprašajem,« dodaja Lawn.

»Če se bo trend rasti optimizma nadaljeval, v kar smo trdno prepričani, bo letošnji sejem Ipex 2010 izjemno zanimiv. Ta dogodek bo izvrstna priložnost za tiskarje, da raziščejo in spoznajo različne načine, kako razvijati svoj posel, Canonov cilj pa je, da obiskovalce prepriča, da storijo ta korak,« je zaključil Lawn.


###


O Canonu Europe

Canon Europe je regijska prodajna in tržna podružnica za Canon Inc., navzoča v 120 državah in z več kot 11.000 zaposlenimi v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki (EMEA).

Canon je bil ustanovljen leta 1937 s ciljem izdelati najboljši fotoaparat za končne uporabnike, od takrat pa je Canonova strast pod sloganom Moč slike tehnologijo razširila na mnoga druga področja in ga učvrstila na vodilnem položaju na področju izdelkov za široko potrošnjo in profesionalnih rešitev za upodabljanje. Med njihovimi izdelki so digitalni kompaktni in zrcalno-refleksni fotoaparati, objektivi televizijskih kamer, prenosne rentgenske naprave ter večfunkcijski in produkcijski tiskalniki, ki jih dopolnjujejo storitve z dodano vrednostjo.

Canon veliko vlaga v raziskave in razvoj, da bi uporabnikom ponudil najinovativnejše naprave, ki jim omogočajo izražanje lastne ustvarjalnosti. Od ljubiteljskih fotografov do profesionalnih tiskarskih podjetij, Canon vsaki stranki omogoča, da živi svojo strast do slik.

Canon je prepričan, da je upoštevanje interesov družbe in okolja neločljiv del dobrih poslovnih praks. To izraža tudi skozi korporativno filozofijo Kyosei - živeti in delati za skupno dobro.

Več informacij o Canonu Europe je na voljo na
: www.canon-europe.com.

 

O Canonu Adria d.o.o.
Canon Adria d.o.o. je podjetje s sedežem v Ljubljani, v lasti Canon CEE (Canon Central and East Europe). Poslanstvo podjetja Canon Adria je zagotavljanje tehnične podpore in trženja za celotno področje Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, Črne gore, Makedonije, Albanije in Kosova.

Za nadaljnje informacije se obrnite na:

Nataša Porenta
Canon Adria d.o.o.
Dunajska cesta 128a
1000 Ljubljana
Tel.:        +386 (1) 530 87 20
Faks:      +386 (1) 530 87 45
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Tomaž Zajc
MA marketing d.o.o.
Stara cesta 23
1360 Vrhnika
Slovenija
Tel.: +386 41 675 820
Faks: +386 (1) 750 20 82
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.