Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20190704 drupa2020
Drupa 2020: Čas je za objem prihodnosti!
V manj kot letu dni bo Drupa 2020 16. junija 2020 ob 10. uri zjutraj vnovič odprla svoja vrata. Vnovič bo predstavila najbolj aktualno grafično tehnologijo in dokazala, da je en vodilnih sejmov na svetu za področje grafične in medijske  industrije. Trenutne rezervacije so že presegle pričakovanja glede na Drupo 2016, več kot 1,800 razstavljavcev iz več kot 50 držav bo predstavilo vse relevantne in pomembne platforme globalne tiskarske industrije. Najbolj pomembni razstavljavci prihajajo iz Nemčije, Italije, Japonske, Kitajske, Velike Britanije in Nizozemske. Na Drupi 2020 organizatorji pričakujejo 33 odstotkov več razstavljavcev na vseh razstavnih področjih in v okviru različnih presečnih tehnologij.

Slogan 11-dnevnega dogodka je »Čas je za objem prihodnosti«, osredotočen pa bo na izobraževanje in ažurnost glede poznavanja aktualnih grafičnih tenhologij in trendov v zabavni, fascinantni in navdihujoči grafični atmosferi.

Mednarodno pomembni akterji grafične industrije so svoj razvoj v večji meri prilagodili organizacijskemu ciklu Drupe, zato gre pričakovati številne premierne predstavitve. V času nenehnih sprememb in preobrazbe grafične panoge je Drupa 2020 dogodek, ki se ga je treba udeležiti, saj predstavi aktualne smernice in jih definira tudi za naprej. Tokrat bo v okviru teh predstavila odločilne trajnostno in v prihodnost naravnane inovativne poslovne modele. Vnovič bo možno navezovati strateško pomembne poslovne in osebne stike.

Drupa 2020 bo v okviru forumom znova gostila številne mednarodno uveljavljene in visokokvalificirane govorce, ki bodo svoje novosti, vizijo in znanja delili z javnostjo v okviru konceptov Drupa cube, Drupa dna, Touchpoint packaging in Touchpoint 3D fab+print.

Düsseldorf bo v manj kot letu dni vnovič postalo mesto Drupe, ki bo s svojimi restavracijami, hoteli in trgovci nudilo impresiven koncept gostoljubnosti, s katerim bo zagotovilo popolno ravnovesje med visoko poslovnim okoljem in ​​zabavo v središču mesta.

Za ohranitev vodilnega mesta med grafičnimi sejmi globalnega pomena so organizatorji nekaj investicij namenili v nadgradnjo infrastrukture in samih storitev Drupe. Na novo bo na voljo mobilna aplikacija za sejemsko trženje, nova primerjalna orodja, sistem spletnega naročanja, ki bo razstavljavcem omogočal optimizacijo razstavnega pristopa ... Obiskovalcem pa bo na voljo novo orodje za lažjo navigacijo in iskanje želenih razstavljavcev, kar bo pripomoglo k večji učinkovitosti in udobnosti obiska samega sejma.

Vstopnice za prihajajočo Drupo 2020 bo možno kupiti v spletni prodajalni že septembra letos dalje.

Več informacij na www.drupa.com.