Novice za javnost

Trajnost kot del korporativne strategije

20190812 Koehler Paper Group
Koehler razvija alternativne embalažne rešitve plastični embalaži.
Creative Board, nov recikliran karton skupine Koehler 100-odsototno izdelan iz sekundarnih celuloznih vlaken, ne ponuja zgolj široke izbire različnih barvnih odtenkov in različnih oblik aplikacij, ampak zagotavlja tudi trajnosten pristop v izdelavi in uporabi embalaže.

Preberi več

Heidelberg: Krajši delovni čas?

20190812 Heidelberg
Podjetje Heidelberg beleži slabo prvo četrtletje poslovanja.
Zaradi vse večje gospodarske negotovosti je družba Heidelberger v prvem četrtletju 2019/2020 (od 1. aprila do 30. junija 2019) zabeležila upad prodaje s 541 milijonov na 502 milijona evrov. Poslovanje je bilo po obdavčitvi prihodkov zaključeno z -31  milijoni evrov (leto prej s -15 milijoni evrov). Kot so sporočili iz družbe, so bili že sproženi ukrepi za povečanje likvidnosti in varovanja dobičkonosnosti.

Preberi več

Aktualni 4. izid revije Grafičar v 2019

20160613 graficar logo 450 350
Izšla je 4. številka revije Grafičar za leto 2019. Želimo vam prijetno branje!

Predogledno obliko si lahko ogledate tukaj.

Preberi več

Monotype ponudil pisavo Ambiguity

20190808 Ambiguity
Pisava Ambiguity predstavlja kombinacijo nasprotij.
Pisava Ambiguity je nova v ponudbi Monotype, ki po navedbah ponudnika kombinira tradicionalne in moderne tipografske lastnosti v enem. Novo družino pisav sestavlja pet različic (Radical, Thrift, Generous, Tradition in Normate) in jo je zasnoval Charles Nix. Šteje 70 znakov in je na volj ov 6 različicah krepkosti, na voljo sta tudi dve posebni različici za naslove,

Preberi več

Xerox Iridesse: Inovativnost podjetja Etiketa

20190806 xerox iridesse
Sistem Xerox Iridesse zagotavlja različne možne kombinacije barv in enostavno menjavo tonerjev, kar omogoča tisk posebnih in unikatnih vizualnih učinkov.
Tiskarna Etiketa s sedežem v Žireh se ukvarja z rešitvami za označevanje izdelkov praktično v vseh panogah industrije. S tiskovinami označujejo izdelke v zahtevnih farmacevtski, prehranski, avtomobilski in drugih industrijah. Velik globalni pečat ustvarijo z izdelki za športno in tekstilno industrijo. Naš sogovornik je bil generalni direktor Etikete, Primož Kokalj. V aktualni 4. številki revije Grafičar si preberite zanimiv prispevek Xerox Iridesse: Inovativnost podjetja Etiketa na svetovni ravni.

Preberi več