Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20151027 LabelExpo2015 HP1
Sistem HP Indigo.
HP je predstavil svoje najnovejše inovacije na področju etiket in embalaže: nove funkcije Indigo strojev, pakete nadgradenj, nove programske izboljšave za množično personalizacijo oziroma variabilni tisk in nove možnosti financiranja.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20151019 Link Label r Link 330
Semi-rotacijski ofsetni tiskarski sistem Link 330 proizvajalca Link Label za produkcijo etiket.
Prvič v Evropi je podjetje Link Label predstavilo novo semi-rotacijski ofsetni tiskarski stroj Link 330, ki je z kratkimi pripravljalnimi časi namenjen produkciji etiket manjših in srednje velikih naklad. Predstavlja alternativo digitalnim tiskalniškim sistemom, omogoča pa tudi produkcijo občasnih večjih naklad.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20151019 Miyakoshi suhi ofset
Semi-rotacijski tiskarski sistem suhega ofsetnega tiska za tisk etiket.
Japonski proizvajalec tiskarskih strojev, Miyakoshi Printing Machinery, je na letošnjem sejmu Labelexpo Europe 2015 v Bruslju (Belgija) predstavil nov semi-rotacijski UV tiskarski sistem MWL13A. Vsak suhi ofsetni agregat se sestoji iz zgolj petih valjev. Razstavljen je bil tudi UV-sistem za suhega ofsetnega tiska za produkcijo etiket MJP13LX-UV.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20151019 Kern
Kuvertirni sistem Kern 686 obdeluje v kombinaciji s kapljičnim izpisnim modulom Kernjet HP.
Na sejmu Druck+Form (7. do 10. oktober, Sinsheim - Nemčija) je podjetje Kern predstavilo dve novi kuvertzirni liniji, ki omogočata prilagodljivo obdelavo in kuvertiranje prilog: KAS Mailmaster 465 HS in Kern 686. Oba delujeta v kombinaciji s kapljičnim modulom Kernjet HP.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20151022 e promocija
Množično pošiljanje e-pošte potencialnim strankam brez vnaprejšnjega dovoljenja prejemnika ni v vseh primerih nezakonito. Novela Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT-1B), ki je pričela veljati 4. 4. 2015, izrecno navaja, da za pošiljanje komercialnih sporočil pravnim osebam ni več potrebno soglasje prejemnika. Določila lajšajo poslovanje podjetij pri ponujanju blaga in storitev drugim podjetjem, zato za neposredno trženje ne more biti zahtevano posebno soglasje prejemnika.