Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20190723 heidelberg subscription model
Podjetje Heidelberg je nadgradilo nekatere funkcije svojega naročniškega storitvenega modela, te so že preskušene pri nekaterih testnih uporabnikih.
Podjetje Heidelberg je funkcionalno nadgradilo svoj naročniški model storitev naročanja in dobave potrošnega materiala. Nadgrajeno upravljanje zalog, ki ga nadzoruje sam dobavitelj, naj bi po navedbah Heidelberga dodatno povečal koristi pogodbenega sodelovanja za naročnike. Nov model predvsem zmanjšuje kapitalske obveznosti in povečuje prilagodljivost naročanja, skladiščenje zalog pa ostaja pod okriljem podjetja Heidelberga. Prodajno voden inventar v oblaku omogoča naročnikom, da imajo popolno preglednost glede svojih dobavnih tokov blaga, na interaktiven način pa si v sistemu lahko pomagajo tudi s tako imenovanim spletnim pomočnikom.

Poročanje o aktualnih zalogah naročnikov se samodejno izvaja dobavni službi Heidelberga, ta na osnovi programskega orodja za zagotavljanje minimalne količine zalog strank (Material Requirements Programm - MRP) po potrebi načrtuje zaloge. Od začetka prodaje sredi maja se je upravljanje teh postopoma večkrat optimiziralo, pravi Robert Dembinski, generalni direktor pri podjetju Lensing Druck.

Koncept naročniškega modela Heidelberg


Na podlagi zahtev uporabnikov bo Heidelberg tudi v prihodnosti širil možnosti naročniških modelov. V povezavi z upravljanjem zalog je tako Heidelberg svojim strankam že ponudil možnost pogodbenega naročanja potrošnega materiala brez zahtevanega najema stroja.

Več informacij www.heidelberg.com.