Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Skupina Heidelberg je povečala prodajo in dohodna naročila in zato izboljšala poslovni rezultat.
V drugem četrtletju poslovnega leta 2021/22, ki se šteje od 1. julija do 30. septembra 2021 je družba Heidelberger Druckmaschinen izboljšala svoje poslovanje v primerjavi prvim četrtletjem skoraj v vseh regijah. Skupina je v prvi polovici leta zabeležila 22-odstotno povečanje prometa v skupni vrednosti 983 milijonov evrov (lani: 805 milijonov evrov).

#heidelberg #poslovanje #poslovniizid

Poslovni izid Ebitda je znašal 75 milijonov evrov, kar je prav tako višje glede na preteklo leto (67 milijonov evrov). Na letošnje poslovanje so vplivali tudi prihodki iz novega pokojninskega sistema v višini 73 milijonov evrov, prodaja hčerinske družbe in intenzivna uporaba skrajšanega delovnega časa.

Razvoj poslovanje prve polovice leta temelji tudi na nadaljnjem povečevanju stroškovne učinkovitosti, po drugi strani pa tudi s stalno rastjo poslovanja skupine na področjih tiska embalaže in digitalnih poslovnih modelov na Kitajskem ter uporabo novih tehnologij, zlasti na področju e-mobilnosti.

Konec septembra 2021 so zabeležili prejeta naročila v višini 1.245 milijonov evrov, kar je precej več glede na preteklo leto (864 milijonov evrov). V drugem četrtletju je bil obseg naročil večji v višini 593 milijonov evrov (lani 518 milijonov evrov). V enakem obdobju lani se je obseg naročil v skupnem povečal na 886 milijonov evrov (lani je ta znašal 627 milijoni evrov). Tudi promet skupine se je v prvi polovici leta občutno povečal in sicer na 983 milijonov evrov (lani: 805 milijonov evrov). V drugem četrtletju je ta znašal 542 milijonov evrov, v enakem obdobju prejšnjega leta je ta znašal 475 milijonov evrov.

poslovni izid EBIT po šestih mesecih poslovanja je znašal 37 milijonov evrov (lani 27 milijonov evrov). Rezultat pred obdavčitvijo bi se lahko povečal z 0 na 20 milijonov evrov. Po obdavčitvi je Heidelberg izkazal dobiček v višini 13 milijonov evrov, ta je lani znašal 9 milijonov evorv.

V Heidelbergu še vedno pričakujejo povečanje prodaje na vsaj 2 milijardi evrov. Glede na vse podražitve materiala in pomanjkanje zalog v logistični verigi, bo šele v tretjem četrtletju bolj jasno, kam se nagiba poslovni rezultat poslovnega leta 2021/22.

Več informacij www.heidelberg.com.