V tretjem četrtletju poslovnega leta 2022/23 je bil Heidelberger še posebej poslovno uspešen v segmentu tiska embalaže.
#heidelberg #embalaza #komercialnitisk #promocijskitisk
Dobiček brez upoštevanja obresti, davka, depreciacije in amortizacije (Ebitda) pa je v četrtletju upadel za 28 odstotkov na skupno vrednost 41 milijonov evrov, kar gre predvsem pripisati knjiženju premije za nadomestilo inflacije iz kolektivne pogodbe. Ob upoštevanju enkratnih učinkov bi se tako Ebitda povečala za 18 milijonov evrov na 49 milijonov evrov. Po obdavčitvi se je dobiček v pravkar končanem proračunskem četrtletju zmanjšal in sicer s 27 milijonov evrov na 10 milijonov evrov.
Nadaljnja rast v segmentu tiska embalaže
Po podatkih Heidelberga je tisk embalaže (segment Packaging Solutions) še posebej močno raslo v tretjem četrtletju. Prejeta naročila so namreč za 18 odstotkov presegla lanskoletni obseg. V prvih devetih mesecih poslovnega leta so se vhodna naročila v primerjavi z enakim obdobjem prejšnjega leta povečala za 5 odstotkov. Po devetih mesecih je prodaja v segmentu tiska embalaže znašala 812 milijonov evrov, kar je več kot 22 odstotkov več kot leto prej.
Tudi področje komercialnega in promocijskega tiska (segment Print Solutions) je po devetih mesecih povečalo prodajo na skupno vrednost 898 milijonov evrov. Obseg naročil je rahlo upadlo
Več informacij na www.heidelberg.com.