Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

Širša paleta IT-storitev in podpore kmalu pri Ricohu.
Ricoh je prevzel ponudnika IT-rešitev MTI Technology, s katerim si želi pridobiti tržni delež na področju IT-storitev in podpore. Prevzeto podjetje bo nadaljevalo svoje poslovanje pod obstoječim imenom kot hčerinsko podjetje Ricoha.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

Osredotočite se na digitalizacijo dodelave tiskovin.
Konica Minolta je konec septembra 2020 postala lastnica večjega deleža francoskega proizvajalca digitalnih grafičnih sistemov MGI Digital Technology. Njihova skupna kvota delnic se je zato povečala na 42,3 odstotka. Konica Minolta in MGI sta ustanovili delniško in poslovno zvezo že januarja 2014. MGI je bil ustanovljen leta 1982, danes zaposluje 204 ljudi in ima sedež v Fresnesu (Francija). Prihodki MGI za lansko leto so znašali 68,17 milijona evrov.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

Tovarna kartona Metsä Board Kyro praznuje 150. letnico.
Metsä Board, proizvajalec vrhunskih kartonov iz svežih celuloznih vlaken in član skupine Metsä, letos praznuje 150. letnico svoje lokacije Kyro (Finska).  Prav zato bodo investirali v posodobitev opreme v višini 20 milijonov evrov.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

V morju vsako leto konča 12 milijonov ton plastičnih odpadkov. Smeti na plaži na plaži Muncar v Indoneziji.
Proizvajalec tiskarskih barv Siegwerk je nedavno postal strateški partner projekta "Project Stop", pobude, ki sta jo ustanovila podjetji Borealis in SYSTEMIQ, ki se ukvarjata z vzpostavljanjem krožnih gospodarstev z manj plastičnimi odpadki. S tem pristopom v Siegwerku želijo prispevati k manjšemu onesnaževanju oceanov s plastiko, zato bodo še posebej na področju Indonezije v svoje poslovne modele uvajali krožno gospodarjenje.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

V času prvega vala koronavirusa tudi v Heidelbergu beležijo upad prodaje in novih naročil.
Vpliv gospodarske krize zaradi globalnega pojava koronavirusa je pustil tudi posledice v poslovanju podjetja Heidelberg, saj beležijo znaten upad prodaje in novih naročil. V prvem četrtletju poslovnega leta 2020/2021, ki se je začelo 1. aprila, je bila prodaja okrog 34 odstotkov nižja od četrtletja prejšnjega leta in je znašala približno 330 milijonov evrov. Naročila so se v prvih treh mesecih v skupnem zmanjšala za kar 44 odstotkov, kar znaša 346 milijonov evrov.