Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

Podjetje Heidelberg je objavilo podatke za poslovno obdobje 2019/2020.
V Heidelbergu navajajo, da so posledice koronavirusa močno občutne, kar še posebej izkazuje njihovo poslovno poročilo za obdobje 2019/2020 (od 1. april 2019 do 31. marca 2020). Rezultat prodaje skupine v višini 2.349 milijard evrov je namreč 6-odsottkov nižji v primerjavi z enakim obdobjem lani.  Rezultat poslovanja po odbitku davka znaša –343 milijonov evrov. (lani: 21 milijonov evrov). Po celem svetu naj bi zato v skupini ukinili 1.600 delovnih mest.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
 20200521Heidelberg Subscription
Heidelberg svojim odjemalcem ponuja nove prilagodljivejše naročniške možnosti ponudb.
V podjetju Heidelberg so prepričani, da je bilo nujno potrebno razširiti možnosti naročniškega sodelovanja z odjemalci, pri katerih uporabniki strojev le te ne odplačujejo, ampak plačujejo uporabnino teh glede na število dejansko natisnjenih pol (Print Site Contract - pogodba glede na število natisnjenih listov). Vse nove ponudbe podpirajo izvedbo koncepta pametne tiskarne, vključujejo pa v paketu še ponudbo variabilnega tiska, dobavo potrošniškega materiala, storitve in podporo, programsko opremo, uvajanje, svetovanje, optimizacijo poslovanja.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20200520 kba prvo cetrtletje
Oddaljeno vzdrževanje in sodobni komunikacijski kanali postajajo v tiskarnah vse pomembnejši.
Proizvajalec tiskarskih strojev Koenig & Bauer je v prvem četrtletju letošnjega leta zabeležil za 271,5 milijona evrov naročil, kar je nekoliko pod dosežkom prejšnjega leta, upad prodaje (doseženih 172,4 milijona evrov) pa je v primerjavi s preteklim letom 25,3-odstoten. V podjetju Koenig & Bauer že zaznavajo učinke pandemije koronavirusa, rezultat teh je poslovni izid EBIT -34,9 milijona evrov (preteklo leto minus 2,8%).

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20200327 M Files for Teams
V teh časih je zagotovo prava kombinacija uporabe orodij M-Files in Microsoft Teams..
Veliko vas/nas je v teh časih prisiljenih ostati doma. Delo od doma se sicer sliši lepo, prinaša pa tudi številne izzive kot, kako se na učinkovit način povežem z ostalimi sodelavci, ali je dokument na katerem delamo aktualne različice, imam dostop do vseh potrebnih dokumentov in poslovnih informacij ... V teh časih je zagotovo prava kombinacija uporabe orodij M-Files in Microsoft Teams. Na tak način boste v delovni skupni lahko avtomatizirali poslovne informacije in dokumente, upravljanje z metapodatki, upravljanje s pristopnimi pravicami in upravljanje poslovnih procesov.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20200312 koronavirus
Neprekinjeno poslovanje z delom od doma je ključno za varovanje zdravja vaših zaposlenih in likvidnost vašega podjetja.
Veliko podjetij in organizacij meni, da so pripravljene na prekinitve in incidente v poslovanju. V situaciji kot je trenutna, ko se vsa država pripravlja na morebitno epidemijo Koronavirusa, pa se izkaže ali je temu res tako. Da bi zagotovili neprekinjeno poslovanje, omejili finančno škodo in ohranili položaj podjetij na trgu, so v podjetju Palsit za vas zbrali nekatere aktualne vsebine s konference Neprekinjeno poslovanje, ki vam bodo v pomoč pri pripravi/realizaciji načrta neprekinjenega poslovanja.