Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Sergio REBRONJA in Iztok DERENČIN ob novem sistemu Xerox Versant 4100 Press, ki je že več kot izpolnil pričakovanja podjetja Mombly, d. o. o.
Podjetje Mombly, d. o. o., se že več kot dvajset let ukvarja z izdelovanjem papirne embalaže za tobačne izdelke. Začeli so z idejo, ki se je najprej vsem zdela smešna in neizvedljiva, danes pa imajo tudi večmilijonska naročila. Več kot 99 odstotkov proizvodov izdelajo za tujino, med največjimi njihovimi trgi pa so Amerika, Nemčija, Španija in Italija. Kot so nam povedali, je ideja za blagovno znamko nastala pri prvih proizvodih, ko so začeli s tobačnimi filtri. »Če filter zviješ, spominja na polža s hišico.« Tako je njihova blagovna znamka poimenovana Snail. Naš sogovornik je bil Iztok Derenčin, vodja grafičnih procesov v podjetju.

#mombly #xerox #unibiro #versant4100

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Energijska učinkovitost je glavna tema stroškovno racionalne proizvodnje.
Vsaka proizvodnja se sooča z nekaterimi največjimi energijskimi požrešneži in zdaj je čas, ko je energija dominantna tema. Toda kako pravilno oceniti svojo porabo? Ali je nenavadno visoka? Ali lahko z ukrepi za povečanje učinkovitosti in pametnimi naložbami spretno preprečimo vpliv naraščajočih cen energije na proizvodnjo?

#fogra #energijskaucinkovitost #energijskaanaliza

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Naročila prvič po več letih presegla milijardo evrov.
Podjetje Heidelberg poroča o občutnem povečanju prodaje in dobička v prvi polovici leta. Naročila v Heidelbergu so prvič po več letih presegla mejo ene milijarde evrov. Po prodaji v višini 590 milijonov evrov v drugem četrtletju (prejšnje leto: 542 milijonov evrov) je številka v prvem polletju znašala 1,12 milijarde evrov, kar je približno 14 odstotkov več kot leto prej. Po podatkih Heidelberga je posebej močno rasel embalažni segment Packaging Solutions (535 milijonov evrov, preteklo leto 415 milijonov evrov v enakem obdobju).

#heidelberg #rast #dobicek #prodaja

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Kalkulator stroškov energije in papirja za tiskalnike na zahtevo sprogramira Printplus.
Vsak dan v medijih beremo o povečanih stroških energije in papirja. Odmik od dolgoročnega načrtovanja stroškov energije je velik izziv za tiskarska podjetja. Za transparentno komunikacijo s stranko je Printplus poleg že trgu ponujenega programskega orodja za evidenco stroškov papirja razvil tudi kalkulator stroškov energije. Švicarsko podjetje zdaj ponuja možnost ločenega prikaza stroškov energije in papirja v dokumentih strank v programski opremi Printplus DRUCK.

#printplus #programskaoprema #kalkulacija #kalkulator #stroski

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Oddelek za proizvodnjo formatnih ofsetnih strojev je pomembno prispeval k rasti prodaje skupine Koenig & Bauer. (vir: Koenig & Bauer/Jan Gutzeit)
Proizvajalec tiskarskih strojev Koenig & Bauer je v tretjem četrtletju 2022 v primerjavi z enakim četrtletjem preteklega leta povečal prodajo za 6,7 ​​odstotka na skupno 313,9 milijona evrov. V primerjavi s prvima dvema četrtletjema letošnjega leta je bila rast v skupini še močnejša z 31,7- oziroma 23,9-odstotno rastjo. Po besedah ​​Koenig & Bauer-ja sta k temu največ prispevala segmenta Sheetfed (formatni ploski tisk) in Digital & Webfed (digitalni in neskončni tisk).

#koenigbauer #ebit #poslovniizid