Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20191211 KB EVO XC
Pritisk na cene se na tržišču očitno povečuje. Koenig & Bauer se z vizijo ofenzivne rasti 2023 osredotoča na ponudbo strojev, kot je nov kompaktni CI-fleksotiskarski sistem Evo XC.
Proizvajalec tiskarskih strojev Koenig & Bauer je po treh kvartalih tekočega poslovnega leta glede količine in zaostanka naročil bistveno pod poslovnimi rezultati preteklega leta.  V prvih treh kvartalih 2019 so v skupini prejeli naročila v višini 843,0 milijona evrov. Preteklo leto je ta znašala 943,2 milijona evrov, kar pripisujejo veliki količini naročil strojev za varnostni tisk.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20191125 Hp Xerox
Skupina HP je uradno odbila ponudbo Xeroxa za prevzem.
Upravni odbor HP je soglasno zavrnil ponudbo družbe Xerox za prevzem, ki je bila podana v začetku novembra v višini 32 milijard ameriških dolarjev. Predvidevajo, da bo blagovna znamka HP s prevzemom izgubila na pomenu, kar ni v interesu delničarjev. Prevzemne možnost so kljub temu še vedno stvar pogovora, morda pride celo do obratne ponudbe prevzema Xeroxa s strani družbe HP.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20191121 Kodak Sonora kalk
Prehod na brez-kemijske CTP-plošče prihrani stroške.
Ameriški proizvajalec grafičnih materialov in opreme, Kodak, zaznava večje število tiskarjev, ki prehajajo na brez-kemijsko razvijanje plošč z uporabo izdelkov Sonora. Z njimi lahko bistveno privarčujemo, kar lahko preverite tudi z nedavno predstavljenim in javno dostopnim kalkulatorjem Sonora.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20191114 elc2019 logo
Vsakih nekaj 10 do 30 let se je pametno obrniti nazaj, razmisliti o našem poslu in postaviti nove vizije oziroma poslovne cilje.
»Znova razmislite o strategiji poslovanja - Rethink the scope of business« se je glasil slogan letošnje konference ELC 2019 - European Leadership Campus 2019, na kateri je Konica Minolta s svojimi poslovnimi partnerji gostila več kot 1200 gostov s celega sveta in predstavila svoje rešitve ter različna področja delovanja razvoja. Poleg najnovejših rešitev in storitev je konferenca ponudila tudi številne seminarje na temo prepoznavanja sprememb trga. Konica Minolta je z dogodkom predvsem želela udeležence ozavestiti, da se trg in naše poslovanje spreminja hitreje kot kadarkoli prej, zato moramo znova preučiti naše poslovne modele, izzive in priložnosti, ki nas čakajo in jih prinaša digitalna preobrazba delovnih procesov.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20191028 Heidelberg subscription model
Glede na potrebe uporabe lahko funkcionalnosti sistema Prinect odslej različno obsežno zakupimo.
Kot del svoje digitalne preobrazbe želi podjetje Heidelberg razširiti možnosti najema/zakupa, zato sprejema nove poslovne modele. V ponudbi so že novi modeli naročniških razmerij, ki srednje velikim tiskarnam komercialnega in embalažnega sektorja omogočajo bolj racionalen zakup opreme v skladu z njihovimi proizvodno poslovnimi potrebami.