Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Iz Heidelberga poročajo o izboljšanju stanja naročil, kar pozitivno vpliva na razvoj podjetja. E-mobilnost je eno od novih področij poslovanja.
Za novo proračunsko leto 2021/22, ki traja od 1. aprila 2021 do 31. marca 2022, so Heidelbergu prepričani v vrnitev donosne rasti naročil in vse bolj pozitivne učinke reorganizacije skupine. Zato družba kljub nenehnim negotovim razmeram zaradi pandemije koronavirusa pričakuje, da se bo v proračunskem letu 2021/2022 prodaja povečala z 1.913 milijonov na najmanj 2 milijardi evrov.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
EFI je 1. julija dvignil cene nekaterih svojih izdelkov.
V luči številnih sprememb na trgu, ki vplivajo na stroške materialov, komponent, kemikalij, globalnega tovornega prometa in logistike, je Electronics For Imaging (EFI) dvignil cene barvil, rezervnih in potrošnih delov in dodatkov za kapljične sisteme tiska EFI VUTEk, velikoformatne tiskalniške sisteme, sisteme Reggiani, Cretaprint, Nozomi in Cubik. Dvig cen je odvisen od segmenta ponudbe.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Da bi ublažili strmo naraščajoče stroške materiala, logistike in drugih naročil, Heidelberg zmerno zvišuje cene.
"Trenutni razvoj cen surovin kaže na izjemno dinamiko dražitev", je povedal Rainer Hundsdörfer, izvršni direktor podjetja Heidelberg. Predvsem so se zaradi velikega povpraševanja s Kitajske in globalne mega teme o elektromobilnosti kratkoročno znatno povečali stroški nabave.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Manroland Goss računa na povečanje dohodnih naročil v letu 2021 (na sliki ofsetni sistem tiska embalaže).
Na poslovno leto 2020 skupine Manroland Goss je močno vplivala pandemija koronvirusa. Naročila v segmentu storitev so bila stabilna in so nekako stagnirala, naročila novih tiskarskih sistemov pa so po obsegu manjša. V skupnem je bil dosežen promet v višini 220 milijonov evrov s pozitivnim dobičkom pred odbitkom obrestmi in davka (EBIT) v višini 3,2 milijona evra.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Raziskava je pokazala, da le 20 odstotkov ponudnikov storitev tiska dejansko zadovoljuje potrebe svojih strank.
Canon Europe je v začetku leta razkril svoje najnovejše zaključke poročila o tržnih raziskavah z naslovom Ustvarjanje vrednosti za kupce, ki je razkrilo spreminjajoče se zahteve naročnikov tiskovin in neizkoriščene poslovne možnosti za ponudnike storitev tiska oziroma tiskarn.