Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Ponudba digitalnega tiska s konico Minolto, je zasnovana tako, da strankam omogoča različne možnosti.
Konica Minolta je v letošnjem letu začela z novo globalno kampanjo, s katero želi podjetjem v tiskarski panogi pomagati razumeti spreminjajoče se potrebe njihovih naročnikov. Stranke Konice Minolte tako lahko ustvarijo višjo dodano vrednost njihove ponudbe. "See the Potential" je slogan kampanje Konice Minolte, vodilnega tehnološkega podjetja za uresničevanje digitalne preobrazbe na razvijajočih se trgih komercialnega tiska, industrijskega tiska in tiska embalaže.

#konicaminolta #seethepotential #inovativnost #tisk

Konica Minolta v tesnem sodelovanju s strankami pri njihovi digitalni preobrazbi pravi, da v digitalni dobi ni ovir za komuniciranje prek več kanalov in ne le prek papirnih medijev. Kampanja se bo osredotočila na nove poslovne priložnosti, ki so po besedah družbe Konica Minolta povsod. Potrebna je le iskrica, da z uporabo novih tehnik in ustvarjanjem edinstvenih izkušenj uresničite dodatne možnosti za stranke.

Portfelj strojne in programske opreme ter storitev družbe Konica Minolta, ki temelji na lokalnem strokovnem znanju, podprtem z globalno organizacijo z več kot 40-letnimi izkušnjami na področju digitalnega tiska, je zasnovan tako, da strankam omogoča različne možnosti - ne glede na to, kje in kako so.

Video kampanja "See the Potential".
Ker je pandemija pospešila trende od blaga h kakovosti in od univerzalne velikosti k prilagajanju in personalizaciji, se digitalni tisk visoke vrednosti še naprej uveljavlja. Kot primer vzemimo embalažo s posebnim tiskom in izboljšavami (parcialno lakiranje, nanos folije, izrezovanje, graviranje …), ki ima za več kot 46 % višjo percepcijo kakovosti¹.


"Kljub rasti na področjih kot so etikete in embalaža v času pandemije, so nekateri sektorji nazadovali. Ob hitrem razvoju tiskarske industrije se je pojavila potreba po kampanji, ki bi poudarila našo željo po kreativnosti, ustvarjanju izjemnih zgodb blagovnih znamk z visoko vrednostjo, ki jih je mogoče ustvariti z našo široko paleto izdelkov in tako pomagati strankam pri njihovem uspehu."
Bojan Zupančič
vodja prodaje produkcijskega in industrijskega tiska, Konica Minolta Slovenija

Bojan je še dodal: "V družbi Konica Minolta nenehno na novo razmišljamo o tisku. Ponosni smo tudi, da smo bili prepoznani kot eno od 100 najbolj trajnostnih podjetij na svetu. V novem obdobju industrije zgodbe in izkušnje zaživijo s komuniciranjem prek več medijskih kanalov in ne le prek papirnatih medijev. Naš cilj je prihodnost graditi skupaj z našimi strankami in jim pomagati pri ustvarjanju novih poslovnih priložnosti. "See the Potential" je naš slogan za uresničevanje digitalne preobrazbe. Kot zaupanja vreden partner lahko tiskarskim podjetjem pomagamo obravnavati nove tržne segmente, graditi izstopajoče kreativne izdelke s strankami, ki delijo podobno strast, in optimizirati delovne procese."

Več informacij na www.konicaminolta.si. 

¹ The Foil & Specialty Effects Association (FSEA): whitepaper: The Impact of High-Visibility Enhancements on Shelf Presence: A Second Study