Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Enfocusovo poslovanje se razvija in z njim tudi vizualna prepoznavnost.
Oblikovalski trendi igrajo ključno vlogo pri tem, kako nas stranke dojemajo, in po 10 letih stare blagovne znamke je podjetje Enfocus pripravljeno na novo vizualno pustolovščino. Podoba ni edina stvar, ki se razvija; razvija se tudi njihovo poslovanje! Z novo strategijo podjetja predvsem želijo prodreti na nove trge in preseči področje tisk. Vzpostaviti želijo integriran nabor rešitev in trg ponuditi več paketnih rešitev. V ekipi so novi člani, ki v njihovo poslovanje prinašajo sveže in inovativne ideje.

#enfocus #pistop #switch

Tomas Van Rossom, generalni direktor podjetja Enfocus, je povedal: "Leto 2022 je razburljivo leto za ekipo Enfocusa in resnično smo se podali na pot vizije. Da bi odražali naše poslovanje in kulturo, ki je dinamična, sveža, drzna in napredna, smo spremenili blagovno znamko in zagotovili, da naša vizualna identiteta predstavlja tehnološkega pionirja, v katerega smo dozoreli v zadnjem desetletju."

Spremenjena vizija podjetja Enfocus opredeljuje nov cilj podjetja: "Biti prednostna programska platforma, ki ljudem zagotavlja, da naloge opravijo le v enem koraku in ne dveh ali več". Podjetje je svoj močan tržni položaj zgradilo z najbolj vsestransko programsko opremo za avtomatizacijo obdelave PDF datotek za tisk in širše, ki jo razvija svetovna skupnost strokovnjakov in partnerjev. Poleg boljše podpore potrebam strank sta bili nova vizualna podoba blagovne znamke in strategija ustvarjeni tudi zato, da bi podjetje izstopilo iz cone udobja in si postavilo izziv, da doseže več.

Enfocus je z naborom priznanih blagovnih znamk programske opreme, kot so Pitstop Pro, Pitstop Server, Connect, Switch in BoardingPass, vodilni ponudnik programske tehnologije za obdelavo in avtomatizacijo PDF delovnih protokolov za področje tiska in širše. Nov program pod novo blagovno znamko, vključno z novo spletno stranjo, je že v teku od 1. marca letos.

Več informacij na www.enfocus.com.