Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Heidelberg s kampanjo spodbuja energetsko učinkovitost tiskarn.
Heidelberg se osredotoča na temo trajnosti, zato so nedavno pričeli s kampanjo, ki ponuja informacije, nasvete in ideje strokovnjakov, kako povečati energetsko učinkovitost in hkrati zmanjšati stroške tiskarn. "Temi trajnosti in energetske učinkovitosti sta trenutno ključna pojma na trgu," pravi generalni direktor Heidelberga Ludwin Monz.

#heidelberg #trajnost #energijskaucinkovitost

Za začetek kampanje je Heidelberg predstavil energetsko učinkovitost stroja Speedmaster XL 106-6+L s primerjavo stroja Speedmaster CD 102-6+L iz leta 1990. Z analizo so namreč ugotovili, da je poraba energije starega modela na 1.000 natisnjenih pol 13, 8 kWh, na novem pa le 8 kWh, kar je 40 odstotkov manj. Za to je zaslužnih veliko število inovacij in izboljšav v novem stroju.

Poleg vlaganja v najsodobnejšo opremo lahko tiskarne dodatno povečajo energetsko učinkovitost z optimizirano porabo energije. Tiskarski stroj ima namreč osnovno energijsko zahtevo za pokrivanje osnovnih operativnih funkcij. Nad to vrednostjo se potreba po energiji linearno povečuje z naraščajočo hitrostjo tiskanja. Ker pa se osnovna energetska zahteva nato porazdeli na več natisnjenih listov, se energetska učinkovitost izboljša. Tiskarski stroj deluje najučinkoviteje, ko se opravilo natisne s polno hitrostjo - po možnosti povsem samodejno - in ko sistem nato sam preklopi v stanje pripravljenosti, če ni takojšnjega nadaljnjega opravila.

Od aprila 2023 bo Speedmaster XL 106 standardno dobavljen z merilnikom energije, sprva le v Nemčiji. Tako bo na nadzorno upravljalni konzoli tiska možno v vsakem trenutku odčitati energijsko potrebo tiska v kilovatnih urah na 1000 listov. Ta vpogled je namenjen motiviranju operaterjev, da stroj upravljajo v energijsko varčnih okvirih, torej z največjo hitrostjo tiska.

Druga tema kampanje prikazuje možnosti prihrankov, ki jih ponujajo periferne naprave sistemov Speedmaster, saj omogočajo celostno energetsko učinkovito proizvodnjo. Se pa kampanja osredotoča tudi na vzdrževanje in prikazuje, v kolikšni meri redno servisirani sistemi strojev varčujejo z viri in izboljšujejo energetsko bilanco. Zato je del kampanje tudi ponudba svetovalne storitve.

Več informacij na www.heidelberg.com.