Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Xerox in InfoTrends ponujata serijo brezplačnih spletnih seminarjev za pomoč pri razvoju posla na temo ciljnih trgov, medijev in trajnosti. Spletni seminarji nudijo svetovanje ponudnikom grafičnih komunikacij pri targetiranju vertikalnih in horizontalnih trgov. Prvi seminar v sklopu se je sicer odvil že 13. marca 2013, vseeno pa mu imate možnost prisluhniti preko spletne strani, ki je objavljena spodaj.


Seminarje bo vodila Barb Pellow, direktorica skupine InfoTrends, sodelovale pa bodo tudi Xerox stranke po svetu.

Razpored seminarjev:

Seminarji na temo targetiranja trga:
  • Sreda, 13. Marec: "Targetiranje: Pravi trgi". Raziščite priložnosti kako voditi posel z iskanjem/doseganjem pravih vertikalnih in horizontalnih trgov.
  • Sreda, 17. April: "Targetiranje: Mala in srednje velika podjetja... priložnost za združevanje količin ". Pogled na mala in velika podjetja kot na vertikalni trg s podobnimi potrebami, omogoča ponudnikom tiska, da združujejo količine in tako dosegajo boljšo profitabilnost.
  • Sreda, 12. Junij: "Targetiranje: Vertikalni trgi - priložnost za podjetja". Orodja, ki omogočajo velikim podjetjem v panogi vodilni položaj na trgu, kot so identificiranje dobičkonosnih niš, izpolnjevanje neizpolnjenih potreb in razvoj poglobljenega industrijskega znanja.

Dodatni seminarji v sklopu teme razvoja posla:
  • Sreda, 18. September: "Mediji so orodje razlikovanja". Seminar pokriva najnovejše premazne in nepremazne medije, predrezane podlage in sintetične medije - ter poslovne priložnosti, ki jih ti omogočajo.
  • Sreda, 6. November: "Trajnost: Dobro je biti zelen". Seminar razišče in opiše "zelene" prakse v grafičnih komunikacijah in načine kako jih komunicirati obstoječim in potencialnim strankam.


Vsak seminar se prične ob 12.00 ET in traja eno uro.

Za več informacij in registracijo kliknite
tukaj.