Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Drupa 2024: Heidelberg, Fujifilm, Landa, Koenig & Bauer, Bobst in Muller Martini že prijavljeni.
Dobre novice iz Düsseldorfskega sejma, približno leto in pol pred začetkom Drupe 2024 je približno 900 razstavljavcev iz 45 držav že rezerviralo več kot 100.000 kvadratnih metrov neto sejemskih površin. Ta podatek nakazuje pomen in edinstveno prodajno ponudbo Drupe kot vodilnega svetovnega sejma tiskarskih tehnologij.

#drupa #tiskarskaindustrija #graficnaindustrija #sejem #inovacije #trendi

Od znanih globalnih akterjev do obetavnih novincev – seznam registriranih razstavljavcev je impresiven in se že bere kot kdo je kdo v tiskarski in embalažni industriji vzdolž celotne dobavne verige. Znani in dolgoletni razstavljavci, kot so Bobst, Comexi, Duplo, EFI, Epson, ESKO, Fujifilm, Heidelberg, Horizon, Koenig & Bauer, Kolbus, Komori, Konica Minolta, Kurz, Landa, Müller Martini, Screen, Windmöller & Hölscher in mnogi drugi so se že prijavili in bodo svoje tehnologije v Düsseldorfu predstavili od 28. maja do 7. junija 2024.

Ena stvar je gotova: obiskovalci sejma se že lahko veselijo edinstvene sejemske izkušnje, saj bodo med tekočimi dogajanji znova predstavljeni kompleksni, avtomatizirani delovni tokovi, procesi in novi stroji. Pregled vseh do sedaj prijavljenih razstavljavcev je na www.drupa.com

Messe Düsseldorf tudi po uradnem roku za prijavo konec oktobra še vedno beleži veliko povpraševanje po razstavnem prostoru. Nemčija je trenutno najmočnejša razstavljavka med top 10, sledijo ji države, kot so Belgija, Kitajska, Velika Britanija, Indija, Italija, Japonska, Nizozemska, Švica, Španija, Turčija in ZDA.

»Kljub geopolitičnim in gospodarskim izzivom smo zaradi trenutnega stanja rezervacij in pozitivnega odziva razstavljavcev zelo prepričani in optimistični, da bo Drupa 2024 ponovno postala najpomembnejše industrijsko grafično srečanje na svetu,« potrjuje Sabine Geldermann (direktorica Drupe, Portfolio Print Technologies Messe Düsseldorf). »S približno 75-odstotno mednarodno udeležbo na strani razstavljavcev Drupa zavzema izjemen položaj v svetovnem pogledu. Razpon, raznolikost in predstavitev inovacij so edinstveni pojmi sejma in vedno znova omogočajo vpogled v prihodnost grafične industrije. Sejem nudi tudi idealne pogoje za intenzivno mreženje razstavljavcev in obiskovalcev ter napredovanje v prihodnost usmerjenih projektov.”

Poudarek letošnje Drupe bo na intenzivnem prenosu znanja in interakciji s strokovnjaki iz vsega sveta o učinkih globalnih megatrendov in z njimi povezanih novih poslovnih modelov ter priložnostih za grafično industrijo. Posebni forumi, kot so Drupa Cube (konferenčni prostor), Drupa Next Age (DNA), razstavni prostor za novince, zagonska podjetja, mlade talente in tudi Touchpoint Packaging za uveljavljene razstavljavce na področju presečnih embalažnih tehnologij z inteligentno vizijo, Touchpoint Textiles s predstavitvijo strukture tekstilne mikrotovarne in Touchpoint Sustainability, ki je posvečen temi trajnosti in krožnega gospodarstva, vse to ponuja izjemno pomemben in dragocen vpogled v teme prihodnosti z velikim poslovnim potencialom.

Več informacij na www.drupa.com.