Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Ozaveščanje mlajših generacij ustvarja potencialne kupce, uporabnike in nenazadnje grafične poslovneže.
Uredništvo revije Grafičar je letos stopilo v stik z izobraževalnimi institucijami, med njimi so Naravoslovnotehniška fakulteta (Univerza v Ljubljani), Srednja šola za oblikovanje Maribor (SŠOM), FERI - Univerza v Mariboru, IAM - Inštitut in akademija za multimedije in drugi. Skupno smo ponudili preko 600 brezplačnih oglednih izvodov revije Grafičar, s čimer verjamemo, da bodo tudi mlajše generacije in tisti z manj finančnimi možnostmi bolje ozaveščeni glede aktualnih trendov in novosti v grafični industriji.

#graficar #revija #trendi #novosti #graficnevsebine

V uredništvu revije Grafičar se zavedamo, kako pomembno je, da se grafične vsebine širijo tudi v slovenščini. S tem razvijamo in soustvarjamo marketinško grafično atmosfero, širšo javnost pa ozaveščamo o rešitvah in možnostih sodobnega grafičnega poslovanja. V teh več kot konkurenčno zahtevnih pogojih trga je slediti sodobnim trendom ključnega pomena za vzdržno poslovanje tudi v dolgoročni prihodnosti.

Naše vsebine lahko spremljate tako v tiskanem delu, kot tudi spletu na www.graficar.si.