Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Print & Digital Convention bo predstavil trende večkanalnega in dialoškega marketinga
Print & Digital Convention ni le kongresni sejem, ampak tudi oblika izkušnje novih vsebine in praktične uporabe teh. Trenutno stanje prijav je že nad ravnjo preteklega leta, poroča Düsseldorfski sejem. Številni mednarodni akterji iz industrije so ponovno navzoči, kongresni sejem v Düsseldorfu (Nemčija) pa so spremenili v "platformo, ki postavlja trende za večkanalno in dialoško trženje". Vstopnice so že v prodaji.

#pdc #printdigitalconvention #konferenca #sejem #marketing
 
Dogodek naj bi na eni strani pokazal, kako tisk postane izkušnja, kako k temu pripomorejo čutni učinki (haptika), na drugi strani pa, kako bodo izgledale digitalne in spletne strategije marketinga jutrišnjega dne. Med številnimi ponudniki so tudi podjetja, kot so Konica Minolta, Canon, Xerox, Riso ali Kurz.

Dogodek Print & Digital Convention je predstavitev inovativnih tehnologij s pomočjo razstavljenih projektov, ki ne predstavljajo le posameznih strojev ali orodij za izvedbo tega, ampak prikazujejo tudi celovite praktične rešitve.

Za dvodenevni dogodek je predviden tudi obsežen program predavanj, nekatere teme teh so »Value Added Printing - tisk dodane vrednosti«, »Marketing Automation & Programmatic Printing - avtomatizacija marketinga & programsko tiskanje« in »Sustainable Media Production - trajnostna medijska produkcija«. V glavni hali bo na voljo tudi forum.

Več informacijo na www.printdigitalconvention.de in v koledarju dogodkov.