Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Ozaveščanje mlajših generacij ustvarja potencialne kupce, uporabnike in nenazadnje grafične poslovneže.
Uredništvo revije Grafičar je del letošnjih izvodov ponovno brezplačno odstopilo izobraževalnim institucijam, med njimi so Naravoslovnotehniška fakulteta (Univerza v Ljubljani), Srednja šola za oblikovanje Maribor (SŠOM), FERI - Univerza v Mariboru, IAM - Inštitut in akademija za multimedije in drugi. S tem verjamemo, da bodo tudi mlajše generacije in tisti z manj finančnimi možnostmi bolje ozaveščeni glede aktualnih trendov in novosti v grafični industriji.

#graficar #revija #trendi #novosti #graficnevsebine

V uredništvu revije Grafičar se zavedamo, kako pomembno je, da se grafične vsebine širijo tudi v slovenščini. S tem razvijamo in soustvarjamo marketinško grafično atmosfero, širšo javnost pa ozaveščamo o rešitvah in možnostih sodobnega grafičnega poslovanja. V teh več kot konkurenčno zahtevnih pogojih trga je slediti sodobnim trendom ključnega pomena za vzdržno poslovanje tudi v dolgoročni prihodnosti.

Naše vsebine lahko spremljate tako v tiskanem delu, kot tudi spletu na www.graficar.si.