Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
S trojčkom dogodkov se ponuja vpogled v atraktivne grafične tehnologije.
Bliža se sejem FESPA Global Print Expo 2023, ki bo na voljo od 23. do 26. maja Münchenskega sejma (Nemčija). Vnovič bodo predstavljeni trendi sitotiska in digitalnega tiska, tiska velikih formatov in tiska na tekstil. Predstavljene bodo najnovejše tovrstne inovacije grafičnih, dekorativnih, embalažnih, industrijskih in tekstilnih aplikacij.

#fespa #signageexpo #oznake #velikiformat #sitotisk #perosnalizacija #personalisationexperience

Sejem bo obravnaval 3 teme:
  • Printeriors 2023 - to je sedmo leto te teme, ki predstavlja novosti in trende na področju tiska notranje dekoracije.
  • World Wrap Masters Europe 2023 in World Wrap Masters Final 2023 – ta vključuje delavnice za usposabljanje dekoracije vozil in predstavitve strokovnjakov s tega področja.
  • Sustainability Spotlight – ponuja uporabne, informativne in uporabne nasvete za izpolnjevanje potreb ljudi, planeta in dobičkonosnosti. 


Udeležba na vseh naštetih konferenčnih sejah je brezplačna, vsebine pa so bile skrbno izbrane  v skladu s potrebami zmanjšanja stroškov z optimizacijo rabe energije in virov.

FESPA Global Print Expo 2023 bo potekala skupaj s sejmom European Signage Expo 2023, glavnim evropskim sejmom za netiskane in vizualne komunikacije, na katerem razstavljavci predstavljajo najnovejše rešitve oznak oziroma panojev, in dogodkom Personalization Experience, dogodek popolnoma nove izkušnje s personalizacijo. FESPA Global Print Expo, European Sign Expo 2023 in Personalization Experience bodo obiskovalcem ponudili številne inovacije izdelkov za digitalni, sitotisk in tekstilni tisk ter označevanje. Predstavilo jih bo skupno kot 330 razstavljavcev, med njimi Brother, EFKA, HANGLORY, Mimaki in Surfex Coverings so potrjeni sponzorji.

Personalization Experience kot nov dogodek
FESPA uvaja popolnoma novo izkušnjo personalizacije. Ta avtonomni dogodek bo ponujal izkustveno predstavitev s izdelki in rešitvami za personalizacijo. Večdnevna konferenca Personalization Experience bo vključevala specifično orientirane vsebine, namenjene prilagojenemu trženju, notranji dekoraciji po meri in personalizirani embalaži. Predstavilo jih bo več kot 50 strokovnih govornikov.

Dogodek je namenjen predvsem lastnikom blagovnih znamk, trgovcem na drobno, tržnikom, agencijam ter članskim organizacijam, ki želijo izboljšati ali razlikovati svojo ponudbo s personalizacijo in prilagajanjem. Ponudniki tiskalnih storitev in storitvene hiše, ki želijo personalizacijo postaviti v središče svoje ponudbe storitev, bodo pridobili tudi dragoceno praktično znanje in vpogled v to poslovno področje.

Več informacij v koledarju dogodkov.