Podjetje Edelmann je na letošnjem sejmu Fachpack (29. september do 1. oktober 2015) v Nürnbergu (Nemčija) predstavilo inovativne koncepte digitalizacije embalaže.
Med njimi je integracija mini-zaslonov z vsebino v obliki gibljivih slik, interaktiven dostop do tržnih nagradnih iger s pomočjo tako imenovanih na dotik občutljivih kod (Touchcode) in protokola NFC (Near Field Communication). Vse to je dokaz, da trženje blagovnih znamk z embalažo dobiva popolnoma nove dimenzije.
Zložljiva embalaža, kartice in priloge je v podjetju Edelmann z digitalnimi tiskarskimi pristopi postala interaktivni medij. Poleg komunikacijskih elementov NFC in Touchcode vsebuje tudi druge elektronske elemente, kot so LED-diode in zvočni moduli.
Posebnost njihovega embalaže pa je tudi ponovljiva produkcija z oznakami proti ponarejanju. Lahko je individualizirana s pomočjo QR-kod, ki vsebuje specifične informacije za slednje Track &Trace. V sledenje so lahko vključeni tudi sami potrošniki z uporabo svojih mobilnih naprav in ustreznih aplikacij.
Predstavili so tudi celostne rešitve za izdelavo mutirane, personalizirane embalaže manjših naklad. Digitalizirane strojne rešitve med drugim omogočajo tudi tisk v tehniki sitotiska, kar zagotavlja vsestranskost teh.
Rešitve Edelmann ponujajo predvsem več možnosti v dodelavi, kot so denimo preganje, lakiranje, globoki slepi in reliefni tisk, plastificiranje z vročo folijo, reliefno, strukturno, hibridno ali delno lakiranje z različnimi UV-, motnimi in 3D-površinskimi učinki.
Več informacij na www.edelmann.de.
Edelmann predstavil digitalizacijo embalaže
- Podrobnosti
- Kategorija: Dodelava