Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Virtualna Drupa je ponudila številna dragocena spoznanja, industrijski trendi in tehnološke inovacije so bili dobra spodbuda za razvoj poslovnega potenciala.
Novost Drupe, to je virtual.drupa, je 20. aprila letos ponudila virtualni vpogled v aktualne trende grafičnega razvoja. Vpogled v dogodke in ključne predstavitve pa vam nudimo tudi mi s prispevkom v aktualnem 3. izidu revije Grafičar za leto 2021. Na spletno platformo se je prijavilo okoli 17.000 zainteresiranih iz več kot 155 držav, ki so se lahko udeležili zanimivih konferenčnih seminarjev v skupni časovni dolžini 660 minut, predstavitev v živo v skupni časovni dolžini 930 minut, lahko pa so navezali nove stike z več kot 212 razstavljavci iz 34 držav.

Na letošnji virtualni Drupi se je sestalo tudi mednarodno združenje za tisk in embalažo, ki je sodelovalo na številnih predavanjih in razpravah. Številna dragocena spoznanja, industrijski trendi in tehnološke inovacije so bili dobra spodbuda za razvoj poslovnega potenciala.

Več v tiskanem delu