Strateško se Koenig & Bauer osredotoča na širšo diverzifikacijo trgov z močnejšo prisotnostjo v rastočih regijah, kot sta Indija in Bližnji vzhod. (Vir: Koenig & Bauer AG)
#koenigbauer #izid #dobicek #poslovanje
V segmentu formatnih sistemov in sistemov za tisk embalaže je Koenig & Bauer v četrtletju dosegel poslovni izid v višini 7,4 milijona evrov, kar je prvi očitno pozitiven rezultat po več obdobjih. Tudi segment posebnih in novih tehnologij je povečal prodajo za 8,1 odstotka in znatno izboljšal svojo poslovno dobičkonosnost. Ključni prispevki k dobičku so izhajali iz programa učinkovitosti »Spotlight« za celotno skupino, ki vključuje zmanjšanje stroškov in optimizacijo procesov. Prosti denarni tok je v tretjem četrtletju postal pozitiven in je dosegel 21,8 milijona evrov (prejšnje leto: -8,1 milijona evrov).
Strateško se Koenig & Bauer osredotoča na širšo diverzifikacijo trga z močnejšo prisotnostjo v rastočih regijah, kot sta Indija in Bližnji vzhod, ter na inovacije, namenjene krepitvi tehnološkega vodstva na področju embalaže in varnostnega tiska. Mednje spadata koncept zaščite izdelkov »protected at print« in orodje za digitalno interakcijo AURAVEO, ki povezuje embalažo s funkcijami obogatene resničnosti (AR - Augmented Reality) in umetne inteligence (UI).
Vodstvo se za celotno leto 2025 drži svoje napovedi in pričakuje, da se bo prodaja povečala na približno 1,3 milijarde evrov, poslovni izid pa med 35 in 50 milijoni evrov.
Več informacij na www.koenig-bauer.com.











