Pariški teden embalaže 2026: Nove teme, nova območja, novi impulzi za embalažno industrijo. (Vir: Easyfairs)
#parishpackagingweek #embalaza #versailles #expo #sejem
Več kot 900 podjetij – vključno s podjetjem Kurz, Heinz, Gainerie Moderne in ArcelorMittal – bo februarja 2026 predstavilo svoje inovacije na pariškem tednu embalaže. Prvič bo sodelovalo 155 razstavljavcev. Razširili bodo obseg sejma in predstavili različne načine zasnove in izdelave embalaže.
Ključni poudarek bo na trajnostnih rešitvah. Z novo uredbo EU o embalaži in odpadni embalaži (PPWR) bo tema ponovne uporabe v središču pozornosti. Zato bo sejem prvič vključeval »Refill & Reuse Zone - Območje ponovnega polnjenja in ponovne uporabe« – območje, razvito v sodelovanju z novo evropsko zvezo za ponovno uporabo (New ERA - New European Reuse Alliance). V okviru tega bodo podjetja predstavila ideje in sisteme, ki spodbujajo prehod na krožno gospodarno embalažo.
Vrača se tudi »Discovery Zone - Območje odkritij«, ki je bilo predstavljeno leta 2025. Približno 20 zagonskih podjetij bo predstavilo razvoj na področjih, kot sta umetna inteligenca in pametna embalaža. To ponudbo bo dopolnjeno z območjem »PCD Full-Service Zone - Območje celostnih storitev PCD«, ki bo združilo rešitve za embalažo kozmetike in parfumov.
Festival Pentawards, mednarodno tekmovanje v oblikovanju embalaže, bo ponovno potekalo v okviru sejma. Konference in razprave bodo predstavile trenutne trende – od trajnostnih strategij blagovnih znamk do novih konceptov materialov. Hkrati bo objavljeno poročilo o trendih »Perspectives 2026 - Perspektive 2026« z naslovom »Cool & Conscious - Kul in ozaveščeno«. To raziskuje, kako je mogoče združiti estetiko in trajnost. »Ta projekt odraža naše stališče: Oblikujete lahko barvito, igrivo in privlačno embalažo, ne da bi pri tem pozabili na lastno odgovornost,« pravi Louis Marty, izvršni direktor podjetja Merci Handy.
Leta 2026 bo sejem praznoval tudi obletnico: že 25 let podeljuje nagrade »Innovation Awards« za izjemne dosežke. Letos bodo prvič dodane nagrade »Packaging Première Innovation Awards«, namenjene luksuznemu segmentu – kot so embalaže gurmanske hrane, mode in nakita. Nagrade bo podelila žirija, sestavljena iz mednarodnih strokovnjakov za blagovne znamke in oblikovanje.
Pariški teden embalaže bo obsegal štiri specializirana področja: ADF za aerosole in dozirne sisteme, PCD za kozmetiko in parfume, PLD za vrhunske pijače in Packaging Première za luksuzno blago. Vstop je prost, vendar je potrebna registracija.
Datumi: 5. in 6. februar 2026 (otvoritveni večer 4. februarja)
Lokacija: Paris Expo Porte de Versailles, hala 1
Registracija: www.parispackagingweek.com
Več informacij na www.parispackagingweek.com.











