Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Podjetje Heidelberg je zadnjih devet uradnih mesecev poslovanja v letu 2015 zaključil v pozitivni številkah. Prodaja je v primerjavi z letom poprej prav tako uspešnejša.

Podjetje Heidelberg je tudi uradno poslovno obdobje od 1. april do 31. decembra 2015 zaključilo s pozitivno bilanco. Po besedah odgovornih je to dokaz, da sledijo svojim zadanim fiskalnim načrtom 2015/2016, s katerim zagotavljajo pozitivne poslovne rezultate in postavljajo temelje za dobičkonosnost v bližnji prihodnosti. Reorganizacija podjetja bila torej uspešna in učinkovita, prihodnost ponudbe pa vidijo predvsem v razvoju in ponudbi digitalnih rešitev poslovanja in nadgradnji ponudbe storitev.

Dobiček tretjega kvartala dosežen

Prihodki iz poslovanja so v primerjavi z enakim obdobjem leta poprej narasli. Ti so za celotno skupino 16 odstotkov višji v višini 1,802 milijard Evrov. (leto poprej: 1,552 milijard Evrov). Valutni učinek je pri tem ustvaril 93 milijonov Evrov. K rasti je pripomogla tudi integracija skupine PSG. Regionalno gledano je rast jasno vidna v Severni Ameriki in Evropi, v Vzhodni Evropi in Latinski Ameriki stagnira. Prav tako je uspeh jasno viden v Aziji in Pacifiku. Zadržanost trga pa je vidna tudi na Kitajskem, saj s tega področja beležijo manj naročil. V skupnem torej prihodki znašajo 1,904 milijard Evrov (leto poprej 1,780 milijard Evrov).  

Operativni dobiček v tretjem četrtletju in celo po skupno 9 mesecih poslovanja so je zopet povečal. EBITDA (poslovni izid pred obrestmi, davki, odpisi in amortizacijo) do 31. decembra 2015 znaša 119 milijonov Evrov (leto poprej 80 milijonov Evrov), EBIT (poslovni izid pred obrestmi, davki) pa se je podvojil 65 milijonov Evrov (leto poprej 29 milijonov Evrov).

Več informacij na www.heidelberg.com.