Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Sedmi katalog dizajn papirjev predstavlja raznolik nabor vrhunskih materialov.
V tem duhu ozaveščamo vse naše zaposlene in poslovne partnerje, da skupaj, kot skupnost, gradimo našo prihodnost in prihodnost generacij, ki prihajajo.

#europapier #europapieralpe #papir #dobavitelj #veletrgovec #trajnost #design

1. Kdo ali kaj je Europapier Alpe? S čim se pravzaprav ukvarjate v podjetju?
V podjetju Europapier Alpe smo se iz nekoč trgovca s papirjem razvili v »multisegmentnega« trgovca. Danes imamo osem poslovnih segmentov, od tega pet na grafičnem področju, kjer ponujamo široko paleto grafičnih, kreativnih, embalažnih, pisarniških papirjev in kartonov ter grafične materiale. K tradicionalnim segmentom smo dodali stroje in materiale za širokoformatni tisk in v zadnjih letih razvijamo segmente, kot so higienski program in rešitve na področju industrijskega pakiranja.
Smo sinonim za kakovost, zanesljivost in odlično svetovalno podporo. Ponudbo dopolnjujemo s kakovostnimi izdelki z različnih področij in strankam omogočamo, da dobijo vse na enem mestu.

2. Kje vse se Europapier Alpe pojavlja s svojo kreativno prisotnostjo?
Naše produkte lahko srečate povsod v vsakdanjem življenju – na cestah, stavbah, javnih dogodkih itd.
Z našo samolepilno folijo je polepljena stavba Pivovarne Union v Ljubljani.
Bili smo na evropskem prvenstvu za ženske v rokometu, kjer so bile dvorane polepljene z našimi trajnostnimi materiali.
Prav tako naši materiali krasijo zunanjost 40 vozil novonastale kurirske službe.
Redno organiziramo delavnice za dekoracijo vozil (»car wrapping«), v okviru katerih naši lokalni strokovnjaki strankam pomagajo in strokovno svetujejo.
Vsako leto »pretečemo« Ljubljanski maraton in »prekolesarimo« Maraton Franja, saj so startne številke natisnjene na našem sintetičnem papirju.

3. Europapier Alpe je izdal že sedmi katalog dizajn papirjev. Kaj omogoča posodobljeni katalog vsem, ki se ukvarjajo z znamčenjem, osvežujejo svojo celostno grafično podobo ali pa jo šele ustvarjajo?
Sedmi katalog dizajn papirjev predstavlja raznolik nabor vrhunskih materialov.
Na voljo so vam tako gladki kot tudi strukturirani papirji in kartoni, proizvedeni iz čiste celuloze ali recikliranih vlaken, v različnih barvnih odtenkih ter tudi transparentni, metalizirani, sintetični in samolepilni papirji. Vse te možnosti vam omogočajo edinstvene kreacije, pri čemer lahko združite estetski videz in otip, da dosežete popolno vizualno in taktilno zadovoljstvo.
Pri izbiri papirjev za našo dizajn kolekcijo skrbno spremljamo najnovejše trende in inovacije v papirni industriji, hkrati pa dajemo prednost trajnostnim in okolju prijaznim materialom. Naši papirji niso le vrhunske kakovosti, temveč omogočajo tudi širok spekter končnih izdelkov. Uporabijo se lahko za izdelavo knjig, luksuzne embalaže, elegantnih vrečk, grafičnih aplikacij za vizualno podobo podjetij in še mnogih drugih prestižnih produktov. Naša ponudba papirjev združuje estetsko dovršenost, funkcionalnost in skrb za okolje.

4. Katere ključne prednosti in novosti lahko izpostavite v novem katalogu?
V novi izvedbi kataloga boste našli več kot 90 vrst kreativnih papirjev in odkrili pet popolnoma novih kolekcij. Posebno in osrednje mesto ima zbirka ekoloških papirjev, ki jo vztrajno širimo in izboljšujemo. Več pozornosti smo namenili certificirani znamki »Cradle to Cradle®«. Najnovejši katalog je kompleksnejša nadgradnja odličnih predhodnikov in do zdaj naša najobsežnejša izdaja.

5. Europapier Alpe se bo letos predstavljal še na dveh velikih dogodkih – oktobra na Frankfurtskem knjižnem sejmu v sklopu skupine Europapier in novembra na Slovenskem knjižnem sejmu na Gospodarskem razstavišču. Zakaj odločitev za sodelovanje na pretežno založniškem parketu? Kaj lahko Europapier Alpe ponudi obiskovalcem dogodka?
Prisotnost na knjižnih sejmih nam omogoča vzpostavljanje pomembnih stikov s ključnimi akterji v knjižni industriji, kot so založniki, oblikovalci, fotografi, ilustratorji in drugi ustvarjalci. S temi srečanji vzpostavljamo pomembne poslovne povezave, saj lahko neposredno predstavimo možnosti pri izbiri papirja, kar je bistveno za kakovostne tiskane izdelke.
Sodelovanje in usklajevanje z različnimi strokovnjaki je ključnega pomena, saj lahko le s skupnim delom ustvarimo vrhunske tiskane aplikacije. Prava izbira papirja vpliva na celostni vtis knjige, občutek ob listanju, končni videz in življenjsko dobo izdelka. Z znanjem in izkušnjami na področju papirja lahko svetujemo pri optimalnih rešitvah, ki bodo dopolnile vizijo strokovnjakov in ustvarile dodano vrednost tako v estetiki kot funkcionalnosti končnega izdelka.

6. Europapier Alpe se zaveda pomembnosti ohranjanja planeta in trajnostne družbe. Kako skrbite za to?
V skupini Heinzel, del katere smo, je trajnost eno izmed najpomembnejših vodil z dveh vidikov – vsakodnevno poslovno življenje moramo prilagoditi obnovljivemu krožnemu gospodarstvu, hkrati pa ustvariti in razviti nove rešitve kot odgovor na padajoč trend porabe grafičnih papirjev.
V središču našega poslovanja so:
naš namen, da poustvarjamo vrednote za partnerje, ljudi in planet;
naše poslanstvo, da partnerjem dobavljamo trajnostne izdelke, ki jih potrebujejo, in
naša vizija, da poslovanje vodimo na način, ki pozitivno vpliva na družbo in naravo.

Vse našteto temelji na naših vrednotah, to so spoštovanje, odgovornost in odličnost. Naša prizadevanja so usmerjena v gradnjo dolgoročne vrednosti za skupnost in ne zgolj ustvarjanje kratkoročne individualne prednosti za posameznika. Trajnostni razvoj je razvoj, ki zadovoljuje potrebe današnjih generacij, pri čemer ne ogroža možnosti zadovoljevanja potreb prihodnjih generacij. V tem duhu ozaveščamo vse zaposlene in poslovne partnerje, da skupaj, kot skupnost, gradimo našo prihodnost in prihodnost generacij, ki prihajajo.

Na vprašanja so odgovarjali direktorji prodaje in marketinga podjetja Europapier Alpe; Ivana Banović, Mitja Rančigaj in Matej Podlesnik.

  

Europapier Alpe d.o.o.