Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Ozaveščanje mlajših generacij ustvarja potencialne kupce, uporabnike in nenazadnje grafične poslovneže.
Da omogočimo vpogled v aktualne grafične trende tudi finančno manj podprtim, je uredništvo revije Grafičar vnovič ponudilo del brezplačnih oglednih izvodov študentom in dijakom študija grafičnih in multimedijskih vsebin. Za boljši začetek šolskega leta sta jim na voljo aktualni 3. in 4. izvod revije Grafičar. Seveda v omejenih količinah, zato pohitite in si zagotovite vsaj kakšen izvod.

#graficar #revija #trendi #novosti #graficnevsebine

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Xerox in Kyocera Document Solutions sta sklenila strateški sporazum.
Xerox in Kyocera Document Solutions sta sklenila sodelovanje, ki bo Kyocerine visokohitrostne brizgalne tiskalne sisteme za formatni tisk vključilo v portfelj Xeroxovega produkcijskega tiska in jih bo Xerox lahko tržil pod lastno blagovno znamko.

#xerox #kyocera #xenonforte #brizgalnitisk #formatnitisk #inkjet

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Subvencije za električna vozila tudi za grafična podjetja.
Borzen je objavil nov javni poziv JP SUB-EV25-1 za dodeljevanje nepovratnih finančnih spodbud za nakup električnih vozil. Namen poziva je spodbujanje trajnostne mobilnosti in prehod na okolju prijaznejše oblike prevoza.

#razpis #gzs #subvencija #elektricnavozila #trajnost #investicije

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Marketing in SEO se spreminjata, tudi zaradi umetne inteligence.
Pravila digitalne vidnosti na spletu se trenutno definirajo na novo. Številna podjetja svoje strategije še vedno osredotočajo izključno na uvrstitve med zadetki v Googlu in merila SEO, digitalna pozornost pa se je že zdavnaj preusmerila k jezikovnim modelom umetne inteligence, kot so ChatGPT, Claude ali Gemini, ki v spletnih iskanjih ne ponujajo več le seznamov zadetkov, temveč neposredno pripravljene odgovore. Zato bo v prihodnosti za promocijo in vidnost blagovnih znamk, izdelkov in podjetij ključnega pomena, da se v teh povzetkih odgovorov čim bolj pojavljajo.

#izid #seo #vidnost #analitika #marketing #optimizacija

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Nove rešitve za digitalni tisk: eko-solventni tiskalnik/rezalnik VersaStudio BN2-30 podjetja Roland DG, novi paradni konj serije z največjo širino medija 736 mm. (Vir: Roland DG)
Japonski ponudnik rešitev za digitalni tisk, Roland DG, predstavlja dva nova namizna tiskalnika iz svoje serije VersaStudio: integrirani eko-solventni tiskalnik/rezalnik BN2-30 z največjo širino materiala 736 mm (30 palcev), novi paradni konj serije BN2, in UV-tiskalnik BD-12 (ploski) za predmete do formata DIN A4.

#rolanddg #versstudio #bn2 #velikoformatnitisk #ekosolvent