Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Danes ločujemo med običajno in naprednejšo generativno UI.
Umetna inteligenca (UI) ni več novost, saj jo nekateri že uporabljajo v svojem vsakdanu in pri delovnih opravilih. Še vedno pa je področje računalništva, ki se ukvarja z razvojem sistemov, sposobnih izvajati naloge, ki običajno zahtevajo človeško inteligenco. Glavni cilj umetne inteligence je ustvariti računalniške programe in sisteme, ki lahko samostojno učijo, razmišljajo in se prilagajajo spremembam.

#ui #umetnainteligenca #orodja #graficnaindustrija #optimizacija #avtomatizacija #obdelava #priprava

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Drupa 2024 osredotočena na avtomatizacijo in trajnost.
Po daljši prekinitvi organizacije sejma zaradi pandemije se je med 28. majem in 7. junijem na düsseldorfskem sejmišču v Nemčiji znova zbrala svetovna grafična javnost. Letos je bil poudarek na trajnosti in digitalizaciji. Več si preberite v aktualnem izidu v prispevku Drupa po Drupi.

#drupi #trajnost #avtomatizacija #robotizacija #ui #umetnainteligneca #pametnatiskarna #smartfactory

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Letošnji moto Konice Minolte na Drupi je Spoznajte potencial prihodnosti tiska. Predstavili bodo novo linijo AlphaJET.
Ponudniki tiskarskih storitev se nenehno prilagajajo zahtevam trga. Trenutno se najbolj spopadajo s tremi megatrendi, in sicer: skrbniki blagovnih znamk iščejo inovativne tiskovine, ki jih kupec bolj opazi in so zanj privlačnejše; tiskovine morajo zagotavljati popolno integracijo v digitalno zasnovanih kampanjah, kar omogoča neposredno merjenje odziva trga; in tiskovine morajo podpirati serializacijo oziroma variabilne podatke.

#drupa #konicaminolta #alphajet #adriadan #fiery #mgi

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Kyocera s svojo ponudbo stoji za nizkimi stroški in visoko donosnostjo.
Sejem Drupa 2024 je tik pred vrati in Kyocera se pripravlja na prikaz svoje napredne tehnologije brizgalnega tiska. Med intenzivno pripravo na to pomembno prireditev pa se osredotoča na štiri ključne pristope, ki jo postavljajo v ospredje na trgu produkcijskega tiska.

#izid #kyocera #drupa #taskalfa #pro15000c

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Tiskarne, ki želijo začeti spletno tržiti spletne storitve, se običajno znajdejo pred veliko, a nejasno goro priložnosti.
V Sloveniji se še vedno večji delež tiskarn oklepa klasičnega poslovanja brez spletnih možnosti trženja. S tem seveda izgubljajo številne poslovne priložnosti, zmanjšana je tudi njihova konkurenčnost. To dejstvo se ne odraža zgolj v tiskarski panogi, temveč togost številnih tiskarjev občutijo tudi dobavitelji, ki jim ne uspe zadovoljivo podpreti tiskarjev z novimi digitalnimi programskimi in strojnimi tehnologijami preprosto zato, ker številni tiskarji sami tega ne dopustijo.

#spletnotrženje #spletnitisk #w2p #spletninakup #spletninastop #zavedanje