Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
V mnogih državah po svetu so ali pa bodo zagnali poskusne projekte o (ne)sprejemljivosti krajšega delovnega časa, vikend bi po novem trajal tri dni.
Med pandemijo, ki je prizadela veliko držav in seveda posledično tudi njihova gospodarstva in dosedanje načine dela, so se nekateri ustaljeni vzorci pokazali za zastarele in nezadostne. Uvajanje dela na domu je pri veliko ljudeh spodbudilo zavedanje, da jim odhod v službo in njeno trajanje odvzameta precej časa. Mnogi so ugotovili, da lahko v krajšem času v bolj prijaznem domačem okolju naredijo bistveno več. Od tod tudi ugotovitve, ki jih je mogoče prebrati v mnogih najnovejših raziskavah in izjavah, da zaradi kariere ne želijo žrtvovati zasebnega življenja in osebnega zadovoljstva.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Proizvajalci tiskalnih glav še naprej rastejo v svojem poslu.
Britanski proizvajalec brizgalnih tiskalnih glav in sistemskih komponent Xaar (Cambridge, Velika Britanija) je prevzel podjetje FFEI Ltd. (Hemel Hempstead, Velika Britanija). FFEI je priznan kot razvijalec naprednih sistemov in integrator na področju industrijskih aplikacij digitalnega tiska. S prevzemom podjetje Xaar izpolnjuje svojo strategijo rasti in ustvarja pogoje za ponudbo vertikalno integriranih rešitev.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Heidelberger je v prvih treh mesecih tekočega poslovnega leta močno povečal število dohodnih naročil.
Heidelberg je z novim proračunskim letom 2021/22, ki velja od 1. aprila 2021 do 31. marca 2022, začel pozitivno. Četrtletna prodaja se je v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za približno tretjino s 330 milijonov evrov na 441 milijonov evrov. Poslovni rezultat EBITDA, ki ga je v istem obdobju preteklega leta zaznamoval visok dohodek iz nove pokojninske sheme v višini 73 milijonov evrov in intenzivna izraba dela s krajšim delovnim časom, je letos dosegel operativno precej izboljšano raven 15 milijonov evrov. Kljub občutno nižji prodaji je bila z 11 milijoni evrov celo nad vrednostjo pred krizo leta 2019/20.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Zgradba podjetja v Augsburgu prikazuje logotipe treh oddelkov, ki so združeni pod okriljem skupine Bowe Group.
Böwe Sytsec s sedežem v Augsburgu (Nemčija) ima novo identiteto blagovne znamke. Znano je po svojih rešitvah za avtomatizacijo procesov, kot so kuvertiranje, vlaganje materialov v pisemske ovojnice in razvrščanje poštnih paketov; pa tudi rešitvah integracije za interno logistiko. V prihodnje bo podjetje na trgu nastopalo kot skupina Böwe Group, ki bo na trgu ponujalo avtomatizirane in IoT programske rešitve in storitve v treh kategorijah, od katerih bo imela vsaka na trgu svojo neodvisno blagovno identiteto.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
K povečanju števila naročil je zlasti prispeval segment Special (s povečanjem za približno 45 odstotkov).
Skupina Koenig & Bauer ocenjuje prvo polovico leta 2021 kot "pozitivno v več pogledih". Predvsem so veseli 28 odstotkov več naročil tiskarskih strojev v primerjavi z lanskim letom. Skupni rezultat prodaje je zaradi pandemične krize koronavirusa na dan 30. junija 2021 znašal 493,2 milijona evrov, kar je malenkost manj v primerjavi z lanskim s 515,7 milijona evri.