Iz Heidelberga poročajo o izboljšanju stanja naročil, kar pozitivno vpliva na razvoj podjetja. E-mobilnost je eno od novih področij poslovanja.
"Zahvaljujoč celoviti preobrazbi, ki se je začela pred pandemijo koronavirusa, je Heidelberg postal vitkejši in učinkovitejši. Ker povpraševanje zdaj opazno narašča tudi v večini ključnih prodajnih regijah, za letos pričakujemo bistveno boljši operativni donos, vključno s pozitivnim poslovnim rezultatom po obdavčitvi. Največji potencial rasti je na področju tiskanja embalaže, digitalnih poslovnih modelov in novih tehnologij, kot je Wallbox. Predvsem računamo na trg Kitajske", je komentiral Rainer Hundsdörfer, izvršni direktor Heidelberga. Podjetje Heidelberg je namreč s konceptom Wallbox več kot podvojilo prodajo v sektorju e-mobilnosti na več kot 20 milijonov evrov in še povečuje svoje zmogljivosti. Kljub naložbam v širitev je Heidelberg na tem področju že v konkurenčni prednosti.
Dobičkonosnost se mora povečati nesorazmerno s povečanjem prodaje. Zaradi pričakovanega povečanja prodaje, nižje stroškovne osnove in odprave pomembnih stroškov prestrukturiranja bi se morala stopnja EBITDA dvigniti na 6 do 7 odstotkov. Glede na trajno izboljšanje finančnega rezultata bi bilo treba po zadnjih dveh letih izgub ponovno doseči pozitiven rezultat po obdavčitvi, menijo v Heidelbergu.
Več informacij na www.heidelberg.com.