Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Iz Heidelberga poročajo o izboljšanju stanja naročil, kar pozitivno vpliva na razvoj podjetja. E-mobilnost je eno od novih področij poslovanja.
Za novo proračunsko leto 2021/22, ki traja od 1. aprila 2021 do 31. marca 2022, so Heidelbergu prepričani v vrnitev donosne rasti naročil in vse bolj pozitivne učinke reorganizacije skupine. Zato družba kljub nenehnim negotovim razmeram zaradi pandemije koronavirusa pričakuje, da se bo v proračunskem letu 2021/2022 prodaja povečala z 1.913 milijonov na najmanj 2 milijardi evrov.

"Zahvaljujoč celoviti preobrazbi, ki se je začela pred pandemijo koronavirusa, je Heidelberg postal vitkejši in učinkovitejši. Ker povpraševanje zdaj opazno narašča tudi v večini ključnih prodajnih regijah, za letos pričakujemo bistveno boljši operativni donos, vključno s pozitivnim poslovnim rezultatom po obdavčitvi. Največji potencial rasti je na področju tiskanja embalaže, digitalnih poslovnih modelov in novih tehnologij, kot je Wallbox. Predvsem računamo na trg Kitajske", je komentiral Rainer Hundsdörfer, izvršni direktor Heidelberga. Podjetje Heidelberg je namreč s konceptom Wallbox več kot podvojilo prodajo v sektorju e-mobilnosti na več kot 20 milijonov evrov in še povečuje svoje zmogljivosti. Kljub naložbam v širitev je Heidelberg na tem področju že v konkurenčni prednosti.

Dobičkonosnost se mora povečati nesorazmerno s povečanjem prodaje. Zaradi pričakovanega povečanja prodaje, nižje stroškovne osnove in odprave pomembnih stroškov prestrukturiranja bi se morala stopnja EBITDA dvigniti na 6 do 7 odstotkov. Glede na trajno izboljšanje finančnega rezultata bi bilo treba po zadnjih dveh letih izgub ponovno doseči pozitiven rezultat po obdavčitvi, menijo v Heidelbergu.

Več informacij na www.heidelberg.com.