Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Prodaja postaja vse bolj digitalna, to vse bolj občutijo tudi tiskarji po celem svetu.
10. novembra 2021 je na zanimivo temo novih prodajnih pristopov tiskarn potekal prvi kongres digitalne prodaje nemškega združenja Druck + Medien Nord-West, ki se ga je udeležilo približno 170 udeležencev. Govorci so tiskarjem podali jasno sporočilo: "Upajte si narediti nekaj novega, nekaj več, ne čakajte, temveč ukrepajte danes in z dobičkom ustvarite nove prodajne poti in instrumente".

#prodaja #prihodnostposlovanja

V zadnjih dveh letih je prodaja postala bolj digitalna, tudi omenjen kongres je ubral nove, digitalne pristope izvedbe. S spletno platformo je bila na dogodku omogočena izmenjava informacij, mreženje in razprava z različnimi razstavljavci.

"Prihodnost prodaje je hibridna," je jasno povedal uvodni govornik Christian Schmitz, profesor vodenja prodaje in predstojnik oddelka za upravljanje prodaje na Univerzi Ruhr v Bochumu (Nemčija). Hibridna prodaja lahko poveča produktivni delovni čas in zmogljivost prodajnega osebja ter hkrati zmanjša "ogljični odtis prodaje", je še izpostavil.

Prodajni svetovalec Dennis Arntjen je udeležence pozval, naj z dobro pripravo in uporabo novih tehnik postanejo "dirigenti svojega spletnega orkestra oziroma strank" in tako dosežejo dobre rezultate prodaje na daljavo. Vse več podjetij želi digitalno trženje uporabljati profesionalno, to pomeni pojavnost na socialnih omrežjih, ustvarjanje skupin pripadnikov v okviru teh in nenazadanje vrednotiti ustreznost oziroma učinkovitost prodajnih vsebin.

Daniel Wessels, vodja prodaje v podjetju Bösmann Medien und Druck, je s svojo ekipo v praksi uspešno preoblikoval prodajno organizacijo podjetja. Izpostavil je najpomembnejše korake, predvsem poudarja: "Sodobna prodaja v tiskarnah ne potrebuje individualnih delavcev, temveč agilno timsko delo - tako prodaja uspe tudi v težkih kriznih časih."

"Izvajanje korakov in uporaba znanja je moč," je dejal Dominik Füzi, osrednji govornik na temo prodaje. Udeležence je pozval, naj ukrepajo danes, in poudaril, da se ne smemo omejevati s strahovi. Na sodoben in vsem vse bolj sprejemljiv digitalni način je potrebno dolgoročno graditi dobre odnose s strankami, to je hkrati pot do prodajnega uspeha v prihodnosti.

Naslednji prodajni kongres nemškega združenja Druck + Medien Nord-West bo 8. novembra 2022.

Več informacij na www.vdmnw.de.