Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Družba Canon optimistična in poslovno uspešna v letu 2021.
Družba Canon je za leto 2021 objavila dobre poslovne rezultate, saj je prodajo povečala za 11,2 odstotka na skupno vrednost 3,5 milijarde jenov, bruto dobiček za 18,3 odstotka na 1,6 milijarde jenov, končni čisti dobiček pa je znašal 214 milijonov jenov. V primerjavi z letom 2020, ko je bilo obdobje pandemije kovida, je prodaja močno narasla.

#canon #poslovanje

Segment produkcijskega tiska je prihodke povečal za 15,4 odstotka na 289 milijonov jenov. Prodaja se je povečala v vseh štirih poslovnih področjih, torej tiskarskih, upodobitvenih, medicinskih in industrijskih rešitev.

Kljub zaprtju določenih proizvodnih obratov, težavam dobave komponent in logističnim omejitvam, ki so poslovanje močno otežile, je z nenehnim izboljševanjem poslovnega modela poslovanje več kot uspešno, saj znatno presega tudi rezultate poslovnega leta 2019, torej obdobja pred pandemijo kovida.

Toshizo Tanaka, izvršni podpredsednik in finančni direktor Canona je optimistične, saj ugotavlja, da trg digitalnega komercialnega tiska kaže zdravo okrevanje po nazadovanju, ki ga je povzročil kovid, v letu 2022 naj bi se ta po njegovem mnenju približal ravni pred pandemijo kovida, torej letu 2019.

Canon večji del poslovnega uspeha pripisuje večjemu številu naročil in večji prodaji serija formatnih visokohitrostnih kapljičnih tiskarskih sistemov VarioPRINT iX, ki ponujajo izboljšano upodobitveno kakovost, produktivnost in združljivost s širokim naborom medijev.

Predstavitev uspešno prodajanih sistemov serije VarioPRINT iX.
V letu 2022 Canon namerava občutno povečati prodajo rešitev neskončnega, formatnega in velikoformatnega tiska z nenehnim izpopolnjevanjem teh. Več dobička naj bi ustvarili tudi prihodki storitev, kar nakazujejo tudi vse višje provizije.

Na splošno v Canonu ne glede na negotovo prihodnost zaradi pandemije, ukrajinske vojne in ostalega pričakujejo 4,4-odstotno gospodarsko rast, ki bo sledila lanski 5,9-odstotni rasti. Trenutno jim največje težave še vedno predstavlja dobava komponent, kar pa naj bi se po predvidevanjih postopoma izboljšalo. Zavedajo pa se, da bo trajalo še nekaj časa, preden bo vrzel med ponudbo in povpraševanjem izginila in da se bo inflacijski trend zaradi pomanjkanja predvidoma nadaljeval. Canon v razvoju svojega poslovanja uporablja petletni načrt, letošnje leto bo zato pomembno drugo leto za še en velik korak Canona naprej pri doseganju zastavljenih ciljev.

Več informacij na www.canon-europe.com.