Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
En argumentov za vzpostavitev brezpapirnega poslovanja so tudi visoki stroški, povezani s skladiščenjem in arhiviranjem papirnih dokumentov.
9. junija ob 13:00 uri Konica Minolta Slovenija organizira spletni seminar z naslovom "BREZPAPIRNO POSLOVANJE IN ePODPIS", na katerem bodo pokazali, kako lahko v nekaj korakih vpeljete brezpapairno poslovanje tudi v vašem poslu.

#brezpapirno #eposlovanje #epodpis #konicaminolta

Po eni od nedavnih študij približno 45% vseh papirnatih dokumentov do konca dneva konča v smeteh. Če upoštevamo še čas, ki ga zaposleni porabijo za shranjevanje in urejanje ter dejstvo, da večina teh dokumentov hitro zastara, je jasno, da gre za stanje, ki ga je nujno rešiti.

Upoštevati je treba tudi, koliko denarja porabite zaradi neučinkovitosti "papirnih" postopkov. Po podatkih druge študije povprečen pisarniški zaposleni na teden opravi približno 61 obiskov večfunkcijskega tiskalnika. Tudi če celotna izkušnja traja le pet minut, pomnoženo z 61 obiski, to pomeni približno pet ur porabljenega (izgubljenega) časa na teden.

Prijava na spletni seminar

Več informacij v koledarju dogodkov.