Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Rezultat po obdavčitvi rahlo pozitiven je za Heidelberg vzpodbuden.
V prvem četrtletju novega poslovnega leta 2022/23 je družba Heidelberger Druckmaschinen AG občutila nadaljnje okrevanje trga v skoraj vseh regijah. Prodaja skupine od aprila do junija je bila za 20 odstotkov višja kot leto prej in je znašala 530 milijonov evrov. Povečanje prodaje je predvsem posledica večje dobave novih strojev. Še posebej pozitivno sta se razvijali evropska in severnoameriška regija. Po drugi strani pa je bila Kitajska začasno šibkejša glede na preteklo leto, kar je predvsem posledica zapor po vsej državi, predvsem v gospodarsko pomembnih metropolah.

#heidelberg #poslovniizid

Zaradi večje prodaje in zmanjšanja strukturnih stroškov je Heidelberg v prvem četrtletju izboljšal svoj poslovni rezultat (EBITDA) za 20 milijonov evrov na končnih 35 milijonov evrov. Poleg tega je v tem težkem obdobju inflacije podjetje preneslo stalno rast stroškov materiala. Predsednik uprave Dr. Ludwin Monz pravi: "Če se splošne gospodarske razmere ne bodo poslabšale, smo prepričani, da bomo dosegli cilje, ki smo si jih zastavili za letošnje leto. Našo rast bosta podpirala širitev ponudbe digitalnega tiska na trgu etiket in uvedba novih omrežnih stenskih polnilnih omaric za področje elektromobilnosti."

"Rešitve za embalažo" beležijo vse večji interes
V prvem četrtletju se je obseg naročil (v višini 607 milijonov evrov) vrnil na raven leta 2019/2020 (615 milijonov evrov), torej raven pred začetkom korona krize. Vse to kljub dvomesečni zaustavitvi poslovanja na Kitajskem in vojni v Ukrajini, ki je povzročila manjše povpraševanje v vzhodni Evropi. Prejšnje leto je obseg naročil znašal 652 milijonov evrov, kar je bilo zaradi sejma China Print v letu 2021 neobičajno veliko. Kljub temu se je stanje naročil v prvem četrtletju ponovno znatno povečalo za 15 odstotkov in je na dan 30. junij 2022 znašalo 969 milijonov evrov (lani 840 milijonov evrov).

Več informacij na www.heidelberg.com.