Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Naročila prvič po več letih presegla milijardo evrov.
Podjetje Heidelberg poroča o občutnem povečanju prodaje in dobička v prvi polovici leta. Naročila v Heidelbergu so prvič po več letih presegla mejo ene milijarde evrov. Po prodaji v višini 590 milijonov evrov v drugem četrtletju (prejšnje leto: 542 milijonov evrov) je številka v prvem polletju znašala 1,12 milijarde evrov, kar je približno 14 odstotkov več kot leto prej. Po podatkih Heidelberga je posebej močno rasel embalažni segment Packaging Solutions (535 milijonov evrov, preteklo leto 415 milijonov evrov v enakem obdobju).

#heidelberg #rast #dobicek #prodaja

EBITDA poslovni rezultat (dobiček iz poslovanja pred obrestmi, davki, depreciacijo in amortizacijo) se je v drugem četrtletju zaradi rasti prodaje izboljšal na 68 milijonov evrov in tako močno presegel predlanskega z 38 milijoni evrov. K povečanju EBITDA je prispevala tudi rast cen zaradi rasti stroškov surovin in polproizvodov. Ob koncu prvega polletja je EBITDA rezultat znašal 104 milijone evrov. Dobiček po odštetih davkih se je po šestih mesecih povečal s 13 na 44 milijonov evrov. To hkrati pomeni, da že presega donosnost celotnega preteklega leta.

Povečevanje naročil se je nadaljevalo tudi v drugem četrtletju (na skupno vrednost okoli 622 milijonov evro, kar je 5 odstotkov več), kar so dodatno podprli valutni učinki in večje povpraševanje območij Srednje Evrope in Severne Amerike. Prejeta naročila so ob koncu prvega polletja dosegla 1,229 milijarde evrov, kar pomeni, da so naročila prvič po več letih presegla vrednost milijardo evrov.

Močna rast tiska embalaže
Segmenti tiskarskih in povezanih embalažnih rešitev so v prvi polovici leta močno povečali prodajo. Področje embalažnih rešitev »Packaging Solutions« je še posebej beležilo večjo prodajo, za skoraj 30 odstotkov, ker je po Heidelbergovih besedah rezultat precej zadržanega razvoja v prejšnjem letu. Segment tehnoloških rešitev »Technology Solutions«, kamor spada dejavnost Wallbox, ni mogel doseči izjemne rasti prejšnjega leta tako glede števila naročil kot tudi glede obsega prodaje. Poleg izteka subvencij za zasebne polnilne postaje v Nemčiji so bili opazni tudi predvsem daljši dobavni roki za nova vozila na električni pogon.

Več informacij na www.heidelberg.com.