Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Z rešitvijo Organizer si poenostavite organizacijo delovnih procesov znotraj podjetja in pohitrite poslovanje.
Komunikacija s stranko, izdajanje ponudb, računov in dobavnic, podpisovanje dokumentov, kalkulacija cen, planiranje in organizacija dela je lahko kompleksno, nepregledno in zamudno delo. Rešitev Organizer je vse to in še več na enem mestu. Zaradi modularne zasnove omogoča enostavno integracijo z drugimi sistemi.

#organizer #erp #crm #poslovniprocesi #planiranje #nacrtovanje #fakturiranje

Rešitev Organizer je slovenski produkt, ki je namenjen digitalnemu urejanju poslovnih procesov tiskarn. Ni pa le to, saj s funkcijami za komunikacijo s strankami, administracijo in drugim ponuja tudi ERP, CRM in druga orodja na enem mestu, kar zagotavlja učinkovito vodenje in upravljanje poslovanja. Sistem je zasnovan tako, da si ga lahko prilagodite na način, da lahko čimbolj ustreza vašemu specifičnemu delovnemu procesu.

Nekatere funkcionalnosti sistema Organizer so:
  • Podpisovanje: Stranke lahko podpišejo dobavnico kar na mobilni napravi. Prihranek časa in papirja.
  • Integracija: Računi in ponudbe se izstavijo v vašem računovodskem programu z enim klikom, ne da bi zapustili Organizer. Možnost integracije z rešitvami Minimax, e-Računi, SMSAPI.si ...
  • FTP/oblak: Iz Organizerja lahko dostopate do vašega FTP strežnika in opravil za tisk. Vse dtoteke se shranjujejo tudi v oblaku.
  • Načrtovanje: Dodeljevanje in planiranje dela za zaposlene. Vsak točno ve kaj se dela in kdo je izvajalec.
  • Komunikacija: Pošljite elektronsko pošto ali SMS direktno iz Organizerja. Če obstajajo v naročilu dokumenti jih lahko pripnete.
  • Sledljivost: Vsaka operacija se zabeleži. Vedno boste točno vedeli, kdo je kdaj kaj urejal.
Rrešitev je spletno orientiran sistem, kar pomeni, da zanj ne potrebujete drage strojne opreme. Uporablja se ga preko klasičnega spletnega brskalnika in je na voljo v različnih oblikah obdobnega zakupa.

Več informacij na www.organizer.si.