
Z rešitvijo Organizer si poenostavite organizacijo delovnih procesov znotraj podjetja in pohitrite poslovanje.
#organizer #erp #crm #poslovniprocesi #planiranje #nacrtovanje #fakturiranje
Rešitev Organizer je slovenski produkt, ki je namenjen digitalnemu urejanju poslovnih procesov tiskarn. Ni pa le to, saj s funkcijami za komunikacijo s strankami, administracijo in drugim ponuja tudi ERP, CRM in druga orodja na enem mestu, kar zagotavlja učinkovito vodenje in upravljanje poslovanja. Sistem je zasnovan tako, da si ga lahko prilagodite na način, da lahko čimbolj ustreza vašemu specifičnemu delovnemu procesu.
Nekatere funkcionalnosti sistema Organizer so:
- Podpisovanje: Stranke lahko podpišejo dobavnico kar na mobilni napravi. Prihranek časa in papirja.
- Integracija: Računi in ponudbe se izstavijo v vašem računovodskem programu z enim klikom, ne da bi zapustili Organizer. Možnost integracije z rešitvami Minimax, e-Računi, SMSAPI.si ...
- FTP/oblak: Iz Organizerja lahko dostopate do vašega FTP strežnika in opravil za tisk. Vse dtoteke se shranjujejo tudi v oblaku.
- Načrtovanje: Dodeljevanje in planiranje dela za zaposlene. Vsak točno ve kaj se dela in kdo je izvajalec.
- Komunikacija: Pošljite elektronsko pošto ali SMS direktno iz Organizerja. Če obstajajo v naročilu dokumenti jih lahko pripnete.
- Sledljivost: Vsaka operacija se zabeleži. Vedno boste točno vedeli, kdo je kdaj kaj urejal.
Več informacij na www.organizer.si.